اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) عنوان کرد

فعالیت 170 پایگاه بسیج زیر نظر تیپ 83 امام صادق (ع)

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: 14 حوزه مقاومت در قم و مشهد و 170 پایگاه بسیج طلاب، زیر نظر این تیپ فعالیت می‌کنند.

فعالیت 170 پایگاه بسیج زیر نظر تیپ 83 امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: در دی ماه دو اتفاق بزرگ برای ملت ایران رخ داده است؛ نخست 19 دی ماه سال 56 که نخستین جرقه‌های خروش مردم مسلمان زده شد و بسترهای لازم را برای فرو ریختن نظام شاهنشاهی فراهم ساخت و دیگر، 9 دی ماه 88 که معاندان و گروه‌های مخالف قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند ولی طوفان ولایی مردم ایران آنها را زمین‌گیر کرد هرچند برخی از آنها در گوشه و کنار به جولان می‌پردازند ولی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و نیز بصیرت ملت حزب‌الله راه به جایی نمی‌برند.

وی افزود: گروه حاضر مسئولان واحدهای تیپ 83 امام صادق(ع) به همراه فرماندهان و مدیران هستند؛ سابقه تیپ 83 کاملا روشن است و همه آن را به مجموعه‌ای حوزوی می‌شناسند که به منظور انسجام‌بخشی به حرکت طلاب در دوران دفاع مقدس شکل گرفت.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با بیان اینکه بسیج استان‌های قم و خراسان از زیر مجموعه‌های این تیپ هستند عنوان داشت: در حال حاضر با همکاری گردان امام حسین(ع) و نیز 14 حوزه مقاومت در قم و مشهد و نیز 170 پایگاه بسیج طلاب، آمادگی‌های رزمی و تبلیغی تیپ 83 تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: امروز گرایش فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج طلاب به سمت مسائل تحقیقاتی در عین حفظ روحیه نظامی و دفاعی است؛ کار آموزش نظامی طلاب همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مرکز آموزشی باقرالعلوم(ع) صورت می‌گیرد.

طیبی‌فر با بیان اینکه اعزام روحانیون به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی صورت می‌گیرد گفت: تیپ 83 امام صادق(ع) این افتخار را دارد که امروز همراه با ولایت برای دفاع از ارزش‌های انقلاب آمادگی خود را حفظ کرده است.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) تصریح کرد: استفاده از محضر علما و مراجع تقلید موجب بهره‌مندی بیشتر از معارف دینی شده و در ادامه راه ما را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/78004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول