اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

70 درصد جاده‌های اردبیل ایمن‌سازی شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در خصوص ایمن‌سازی جاده‌های استان اردبیل، نقاط پر حادثه شناسایی شده و اکنون بیش از 70 درصد جاده‌های استان ایمن‌سازی شده است.

70 درصد جاده‌های اردبیل ایمن‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان اردبیل که به مناسبت روز راهدار برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های راهداران در جاده‌های استان و کمک‌رسانی آنها به مسافران و رانندگان در راه مانده اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران پاداش معنوی دارد و مراسم‌های تقدیر و اهدای لوح سپاس تنها برای قدردانی از زحمات تلاشگران این عرصه است.

وی عنوان کرد: راهدارانی که خواب راحت و استراحت را از خود دریغ کرده و در راستای کمک و یاری رساندن به هموطنان خود در جاده‌ها شبانه‌روز در روزهای سرد و یخبندان حتی از جان خود نیز مایه می‌گذارند افرادی شایسته تقدیر هستند و مطمئناً این تلاشگران به واسطه تلاش‌های بی‌وقفه خود در درگاه خداوند روسفید هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: تجلیل از زحمات این قشر باید در راستای حل مشکلات معیشتی آنها باشد و خواسته‌های به حق آنها را برآورده کند و تنها در حرف و سخن نمی‌توان تلاش‌های آنها را ارج نهاد.

حیدری ادامه داد: راهداران ما با حقوق بسیار ناچیز و بدون هیچ چشم‌داشتی این ایثار و از خودگذشتگی را از خود نشان می‌دهند و هر زمانی که احساس کنند حضورشان در جایی لازم است فوراً خود را برای خدمت‌رسانی به آن محل می‌رسانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص ایمن‌سازی جاده‌های استان اردبیل نقاط پر حادثه شناسایی شده و اکنون بیش از 70 درصد جاده‌های استان ایمن‌سازی شده است و ایمن‌سازی مابقی جاده‌ها نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ابراز داشت: در سال 92 از محل اعتبارات استانی باید 40 میلیارد تومان به اداره راه و شهرسازی اختصاص می‌یافت که این رقم به 4 میلیارد تومان کاهش یافت و این نشان می‌دهد که ما از لحاظ اعتبارات دچار مشکل هستیم.

حیدری یادآور شد: حدود 300 پروژه در سطح استان اردبیل راه و شهرسازی در دست اجرا است که با اعتبارات ناچیز اختصاص یافته به سختی می‌توان جوابگوی تامین اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه‌ها بود.

وی گفت: نزدیک به 200 کیلومتر از راه‌های استان اردبیل روکش آسفالت شده‌اند، 180 کیلومتر جاده روستایی آسفالت شده‌ است و 110 کیلومتر احداث جاده روستایی صورت گرفته است که عمده مشکلات ما فرسودگی آسفالت محورهای مواصلاتی استان اردبیل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: بحث لکه‌گیری جاده‌های اردبیل نیز یک مسئله مهم است که در 1.5 سال گذشته نزدیک به 500 متر‌مربع لکه‌گیری با دستگاه در جاده‌های استان اردبیل صورت گرفته است.

حیدری افزود: بیش از 7 هزار و 500 شاخه گاردریل در جاده‌های استان نصب شده است و از لحاظ ایمنی و ارتقای امنیت سطح جاده‌ها نیز عملیاتی که اولویت داشته به شکل کامل صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اولین مرکز در کشور است که سند راهبردی را تدوین کرده است که پنج محور اساسی در آن وجود دارد که توسعه متوازن شهرها، عدالت در مسکن، ارتقای محورهای ارتباطی، بهبود ایمنی و بحث تعالی سازمانی پنج محور تشکیل دهنده آن است.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول