اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

زیرساخت‌های نواحی صنعتی در گذشته تامین نشده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تشریح روند شکل‌گیری نواحی صنعتی و الحاق آ‌ن‌ها به شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: در گذشته آن‌گونه که لازم بود زیرساخت‌های نواحی صنعتی تامین نشده بود.

زیرساخت‌های نواحی صنعتی در گذشته تامین نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی در مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت خدماتی ناحیه صنعتی طغرود گفت: واگذاری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی است.

وی با مثبت ارزیابی کردن نتایج ایجاد شرکت‌های خدماتی در سطح نواحی و شهرک‌های صنعتی ادامه داد: نواحی صنعتی با دارا بودن هیئت‌ امنا تجربه خوبی در اداره نواحی خود به صورت گروهی و جمعی داشتند ولی به دلیل محدودیت اختیارات و عدم پشتیبانی‌های لازم آن گونه شایسته بود نمی‌توانستند در راستای نیازهای خود گام بردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: راه‌اندازی شرکت‌های خدماتی ضمن اینکه امور جاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی را به بخش خصوصی که متشکل از خود واحدهای صنعتی است واگذار می‌کند کاستی‌ها و مشکلات گذشته در راهبری نواحی توسط خود واحدهای صنعتی را نیز برطرف می‌کند.

وی با تشریح روند شکل‌گیری نواحی صنعتی و الحاق آن‌ها به شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در گذشته آن‌گونه که لازم بود زیرساخت‌های نواحی صنعتی تامین نشده بود.

ابراهیمی در ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی متناسب با نیاز هر منطقه، تلاش برای خودکفایی مالی و اداره مناطق متناسب با سلایق صنعتگران را از دیگر مزیت‌های ایجاد شرکت‌های خدماتی عنوان کرد.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای شرکت‌های خدماتی و واحدهای صنعتی است و آماده رفع نیازهای واحدهای صنعتی براساس وظایف و اختیارات خود و همچنین مذاکره با سایر دستگاه‌ها و نهادهای استان برای رفع مشکلات صنعتگران است.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول