اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی استان خراسان رضوی:

پیگیر برگزاری کلاس‌های مربیگری اسکی در خراسان رضوی هستیم

رئیس هیئت اسکی استان خراسان رضوی گفت: پیگیر برگزاری کلاس‌های مربیگری و تشکیل مدرسه فوق‌تخصصی اسکی در استان هستیم.

پیگیر برگزاری کلاس‌های مربیگری اسکی در خراسان رضوی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا مختار‌زاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی در فصل زمستان باید از ورزش اسکی نهایت استفاده را کرد؛ ما نیز به دنبال همین امر سعی در ایجاد فضای مناسب برای استفاده ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی مهیج داریم.

وی در رابطه با هموار نشدن جاده اسکی و رسیدن به پیست گفت: جاده خوبی برای رسیدن ورزشکاران به پیست اسکی وجود ندارد و جاده موجود دارای مشکلات زیادی از جمله خاکی بودن، استاندارد نبودن و موقعیت جغرافیایی ناهمگن است.

رئیس هیئت‌ اسکی استان خراسان رضوی در رابطه با استفاده علاقمندان از پیست اسکی استان یادآور شد: هیچ‌کس بدون استفاده از بیمه ورزشی حق ورود به پیست اسکی را ندارد و باید در شروع فصل سرما دیدگاه‌ها نسبت به رشته پرطرفدار اسکی در استان تغییر کند؛ خانواده اسکی خراسان رضوی احتیاج به توجه بیش از پیش به این رشته دارد.

وی در رابطه با همکاری‌های هیئت اسکی خراسان رضوی و مجموعه ورزشی شهرداری گفت: تا به حال در رابطه با احیا و آموزش این رشته ورزشی همکاری‌های خوبی با شهرداری مشهد داشته‌ایم که در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته به ما کمک کرده است.

مختار‌زاده در رابطه با همگانی کردن این رشته ورزشی گفت: رشته ورزشی اسکی را باید آن‌گونه که هست به علاقمندان شناساند و ما نیز برای اطلاع‌رسانی درباره این رشته ورزشی احتیاج به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی داریم.

وی افزود: در سال‌های گذشته ما امکانات اولیه اسکی را برای علاقمندان به این رشته خریداری کردیم و به طور کلی می‌توان گفت از بانک ورزشی در هیئت استفاده می‌کنیم؛ از بانک ورزشی اسکی حدود 30 ست اسکی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و اگر پشتوانه‌های مالی وجود داشته باشد تعداد ست‌های اسکی در استان بالا خواهد رفت.

رئیس هیئت اسکی استان خراسان رضوی یادآور شد: اگر توجه مسئولان نسبت به هموار کردن پیست اسکی بیشتر شود و فقط قول‌های کلامی ندهند با حمایت مسئولان می‌توانیم از پیست اسکی استان در راستای احیای این ورزش استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: استان خراسان رضوی با توجه به ظرفیت‌هایی که در امر ورزش مهیج اسکی دارد نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان است.

به گفته این مسئول، به طور کلی حدود 200 تا 250 ورزشکار که از پیست اسکی در زمستان استفاده می‌کنند احتیاج به امکانات اولیه به ویژه برای هموار کردن راه رسیدن به پیست را دارند و جهت ارتقای سطح ورزش اسکی در استان نیز به دنبال برگزاری کلاس‌های مربیگری و تشکیل مدرسه فوق‌تخصصی اسکی در خراسان رضوی هستیم.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول