اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 15 درصدی صادرات از بازارچه تمرچین

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: صادرات بازارچه تمرچین در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

کاهش 15 درصدی صادرات از بازارچه تمرچین

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هشت ماه امسال 327 تن کالا به ارزش 862 هزار و 569 دلار از بازارچه تمرچین صادر شده است.

وی به صادرات کالا از بازارچه تمرچین در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 575 تن کالا از این بازارچه صادر شد.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از بازارچه تمرچین در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها یک میلیون و 16 هزار و 641 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش وزن صادرات کالا از بازارچه تمرچین، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از بازارچه تمرچین اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از بازارچه تمرچین در هشت ماه امسال 2 هزار و 638 دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول