اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خبر داد

ایجاد پست ایست و بازرسی ثابت در محور کاشمر به نیشابور

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرماندار کاشمر از ایجاد پاسگاه ایست و بازرسی ثابت در محور کاشمر به نیشابور خبر داد.

ایجاد پست ایست و بازرسی ثابت در محور کاشمر به نیشابور

مهدی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: با توجه به این‌که این محور جنوب استان خراسان رضوی را به مرکز استان متصل می‌کند، ایجاد پاسگاه ثابت ایست و بازرسی در این محور از ضروریات بود که با مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کاشمر ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعال شدن این پاسگاه نقش تاثیرگذاری در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم با فراهم شدن اقدامات زیرساختی و در نظر گرفتن نیرو و تجهیزات مورد نیاز شاهد بهره‌برداری از این پاسگاه باشیم.

فرماندار شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه مصوبات این شورا در بخش‌های فرهنگی و پیشگیری بازتاب خوب و مثبتی در بین شهروندان داشته است، خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح پاکسازی محدوده خیابان «نیازمند» از معتادان و ناامن کردن منطقه برای خرید و فروش و استعمال مواد مخدر یکی از مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بود که با استقبال مردمی مواجه شده است.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول