اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

ورزش زیربنای حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است

فرماندار شهرستان قرچک به جایگاه و نقش با اهمیت ورزش در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: ورزش زیربنای حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

ورزش زیربنای حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز در بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: شهرستان قرچک با اینکه نوپاست اما در حوزه ورزش حضوری پررنگ در سطح کشور داشته و از این بابت است که باید به دنبال رفع نقایص باشیم تا بیش از این بتوانیم نام قرچک را در حوزه ورزش نمایان کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک خدمات اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک را مثبت ارزیابی و بیان کرد: این اداره علاوه بر حوزه ورزش باید بتواند برنامه‌ریزی بهتری برای نشاط و سلامتی به خصوص برای جوانان داشته باشد و از این حوزه غفلت نکند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش تقویت شود، از اداره ورزش و جوانان خواست برای تمامی مراکزی که تجهیز می‌کند و به بهره‌برداری می‌رساند مراسم افتتاحیه بگذارد و مردم و مسئولان را از راه‌اندازی این اماکن آگاه کند.

ریاحی به استعدادیابی در حوزه ورزش نیز تأکید ویژه داشت و عنوان کرد: کارکنان اداره ورزش باید تلاش کنند هم خود را به لحاظ کسب تجارب علمی و عملی در ورزش ارتقا دهند و هم شهرستان را به نقطه اوج برساند چراکه قرچک از شهرستان‌هایی است که به لحاظ ورزش و قهرمان پروری در سطح استان تهران و کشور خوش درخشیده است.

فرماندار قرچک همواره روند کار اداره ورزش را بررسی و حمایت خوبی از ورزشکاران داشته است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در ادامه این بازدید از تعامل فرماندار و مجموعه فرمانداری با این اداره تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه فرماندار شهرستان قرچک همواره روند کار این اداره را رصد کرده اند و حمایت‌های لازم را نیز از ورزشکاران داشته است.

حسین قاسی‌زاده افزود: شهرستان قرچک 10 هزار ورزشکار، 42 هیئت ورزشی و 350 قهرمان کشوری و المپیکی دارد که امیدواریم در سال 93 بتوانیم از این حیث هم‌طراز شهرستان ری شویم.

وی با بیان اینکه سال گذشته از 53 نفر اعزامی به المپیک یک نفر از قرچک بوده و نیز از تعداد ورزشکاران پارالمپیک نیز یک نفر از این شهرستان اعزام شده است، افزود: ورزش قرچک به‌ویژه در حوزه فوتسال به دلیل وجود تیم شهید منصوری خوش درخشیده به‌طوری که 9 نفر از اعضای این تیم به تیم ملی فراخوانده شدند.

این مسئول گفت: تا به امروز هشت کلاس مربیگری در سطح شهرستان برگزار شده و از این طریق 100 نفر کارت مربیگری دریافت کردند همچنین قصد داریم بسیجی‌وار جایگاه ورزش قرچک را بیش از این در سطح استان و کشور ارتقاء دهیم تا ورزش این منطقه به سطح جهانی برسد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول