اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

رسانه‎ها نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی جرائم سایبری دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: جرایم بسیاری در حوزه شبکه‌ اجتماعی علیه جوانان و نوجوانان رخ می‌دهد و رسانه‎ها نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی و پیشگیری از جرائم سایبری دارند.

رسانه‎ها نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی جرائم سایبری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی در دومین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده شهرستان مهدیشهر که با موضوع فضای سایبری و ماهواره و محصولات فرهنگی مخرب، با حضور اعضا در سالن ولایت فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: در این برهه حساس زمانی لازم است مبادی اطلاع‌رسانی نسبت به آگاه‎سازی جوانان برنامه‎ریزی مدونی داشته باشند.

وی اظهار داشت: برخی از کلاه‎برداران در فضای مجازی با ارسال پیامک درصدد سوء‎استفاده از افراد کم‎ اطلاع هستند و هر مقدار که استفاده از فضای سایبری بیشتر باشد به همان نسبت باید بیشتر به شناخت آسیب‎های آن دقت کرد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر هم در این جلسه با بیان اینکه باید در مساجد، هیئت‎ها و دانشگاه‎‎ها تبعات آسیب‎های فضای سایبری و ماهواره را بازگو کرد، گفت: از تمام ظرفیت‎های شهرستان باید نهایت استفاده را داشته باشیم.

محمدرضا قنبری خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پتانسیل‎های خوبی را در اختیار دارد و می‎تواند نقش بسیار مؤثری در تحولات فرهنگی منطقه داشته باشد.

علی طاهرزاده، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر هم در پایان این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت سلامت روانی دانش‎آموزان تصریح کرد: آسیب‎های نوپدید مثل ماهواره و فضای سایبری به صورت جدی سلامت روانی جوانان و نوجوانان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول