اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مراسم اربعین حسینی باید باشکوه برگزار شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مراسم اربعین حسینی در سراسر لرستان باید باشکوه برگزار شود.

مراسم اربعین حسینی باید باشکوه برگزار شود

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: فلسفه اربعین حسینی بیعت مجدد با امام حسین (ع) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن امام شهید و دیگر شهیدان کربلا است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: روز اربعین، روز زیارت مخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) است و جابربن‌عبدالله انصاری نخستین کسی بود که در اربعین به زیارت امام حسین (ع) مشرف شد.

وی افزود: در این روز برگزاری مجالس مصیبت، اقامه عزا مورد تاکید روایات اسلامی قرار گرفته است و باید گفت، فلسفه اربعین اعلام وفاداری و استمرار راه حسین است و می‌خواهیم اعلام کنیم که ما پیرو راه حسین(ع) هستیم و با رهبرمان بیعت می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استمرار راه امام حسین(ع) علامت‌های متعددی دارد که یکی از این علامت‌ها و نمادهای استمرار این راه، راهپیمایی اربعین است که الحمدالله این قضیه چند سالی است، راه افتاده است و شیعیان و ارادتمندان امام حسین(ع) به نجف و دیگر شهرهای عراق می‌روند و از آنجا پیاده به سمت کربلا به راه می‌افتند که این اقدام بسیار ارزشمند است و می‌توان از آن به عنوان نمادی از قدرت نرم شیعیان در جهان یاد کرد، زیرا اگر ما به خواهیم در برابر جنگ نرم دشمن مبارزه کنیم، یک راهش تقویت و هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم راهپیمایی است.

وی از همه مردم خواست در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

انتهای پیام/85001/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول