اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران

ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه‌های سوگواری دهه آخر ماه صفر به‌ویژه اربعین حسینی و ایام شهادت رسول مکرم اسلام (ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی و اعلام شد.

ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: این ویژه برنامه‌ها از بیستم ماه صفر هر روز از ساعت هفت صبح با سخنرانی مذهبی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام ضیایی، محمدپور و واضحی اجرا می‌شود.

حسین طالب‌علی افزود: این برنامه‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی مذهبی توسط حجت‌الاسلام فرحزاد و نبوی دنبال می‌شود و مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) از جمله حاج عباس حیدرزاده، سید رضا تحویلدار به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌پردازند.

وی با اشاره به برنامه‌های شبانگاهی مسجد مقدس جمکران در دهه سوم ماه صفر گفت: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم مرثیه‌خوانی و سخنرانی مذهبی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید علی حسین‌نژاد و حاج حسن شالبافان انجام خواهد شد.

طالب‌علی در مورد ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت ختمی مرتبت(ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: برنامه‌های مذهبی این روزهای غم بار از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی و مداحی حاج حسین حقی، سید علی حسین‌نژاد و احمد خلف‌زاده آغاز می‌شود.

مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه ویژه اربعین حسینی در این مکان مقدس خاطرنشان کرد: حرکت مردم شهر مقدس قم در روز اربعین از ساعت 13 با اجتماع هیئت‌ها آغاز خواهد شد و ساعت 13:30 با ورود هیئت‌ها به صحن امام رضا(ع) و ایوان آئینه عزاداران به حضرت معصومه (س) تسلیت خواهند گفت و پس از زیارت اربعین از مسیر خیابان ارم و بلوار پیامبر اعظم (ص) شاهد حرکت مردم قم به سمت مسجد مقدس جمکران خواهیم بود.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول