اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی خبر داد

آیسک بر سکوی قهرمانی مسابقات هندبال نوجوانان خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی از برگزاری دومین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی استان خبر داد و گفت: در این مسابقات پنج تیم شرکت داشتند که تیم هندبال آیسک شهرستان سرایان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

آیسک بر سکوی قهرمانی مسابقات هندبال نوجوانان خراسان‌جنوبی

مجتبی شریعتی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دومین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان خراسان‌جنوبی طی سال جاری به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات از روز 28 آذرماه جاری به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید الهی شهرستان طبس برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی ادامه داد: در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان استان پنج تیم از شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و قاینات برای کسب قهرمانی و انتخاب نماینده خراسان‌جنوبی در رقابت‌های کشوری به مصاف هم رفتند.

شریعتی‌فرد اذعان داشت: در رقابت‌های مقدماتی دومین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان خراسان‌جنوبی دو تیم هیئت هندبال طبس و آیسک در مقابل هم صف‌آرایی کردند که آیسک رقیب را با نتیجه 23 بر 12 شکست داد، تیم زغال‌سنگ طبس به مصاف طلای سرخ قاینات رفت و با نتیجه 28 بر 8 به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: تیم هندبال سرایان در یک رویارویی برتر با نتیجه 15 بر 10 از سد تیم طلای سرخ قاینات گذشت و زغال‌سنگ طبس نیز با نتیجه 15 بر 13 تیم هندبال طبس را از دور رقابت‌ها خارج ساخت.

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در دور نهایی مسابقات هندبال قهرمانی خراسان جنوبی، تیم هندبال آیسک شهرستان سرایان برای کسب قهرمانی به مصاف زغال‌سنگ طبس رفت و موفق شد با نتیجه 18 بر 12 بر رقیب غلبه کند و بر سکوی نخست این دوره از مسابقات بایستد.

شریعتی‌فرد با بیان اینکه تیم هندبال زغال‌سنگ طبس توانست در جایگاه دوم مسابقات هندبال قهرمانی خراسان‌جنوبی قرار گیرد، تصریح کرد: در دور رده‌بندی این مسابقات دو تیم هیئت هندبال سرایان و طلای سرخ قاینات به رقابت پرداختند که هیئت سرایان با نتیجه 15 بر 11 رقیب را شکست داد و رتبه سوم مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول