اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین خبر داد

پرداخت 230 میلیون تومان تسهیلات برای اصلاح نژاد دام‌ها

فرماندار شهرستان سرعین گفت: 230 میلیون تومان تسهیلات به دامداران شهرستان سرعین با هدف اصلاح نژاد دام انجام شده است.

پرداخت 230 میلیون تومان تسهیلات برای اصلاح نژاد دام‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در سرعین اظهار داشت: اصلاح نژاد دام‌های سنگین در مناطق روستایی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه به صورت رایگان خدماتی از سوی جهاد کشاورزی و دامپزشکی به ساکنان مناطق روستایی و دامداران ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف بالا بردن تولید شیر، گوشت و کیفیت محصولات تولیدی انجام شده و در قالب طرح توسعه کشاورزی تسهیلات ارزان قیمتی نیز به متقاضیان پرداخت شده تا در این زمینه شاهد یک بازدهی و حرکت مثبت و رو به جلو در تولید محصولات لبنی و گوشتی باشیم.

واحد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما همچنان با ابلاغ بودجه جدید آمادگی داریم تا تسهیلات بیشتری را به دامداران در اصلاح نژاد و بالا بردن ظرفیت تولید انجام دهیم که در این زمینه هدف‌گذاری ما حرکت به سمت اصلاح فرآیند موجود است.

ترویج کشت محصولات ارگانیک به همت دهیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان گرمی دهیاران و اعضای شوراهای روستا را به ترویج کشت محصولات ارگانیک فرا خواند.

محمود علایی در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستا اضافه کرد: بازار عرصه محصولات ارگانیک فراهم شده و به لحاظ قابلیت خاک، تولید محصولات ارگانیک درآمدزایی خوبی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: با صدور کارت مبادلات مرزی جدید اجازه سوءاستفاده از حقوق مرزنشینان به شرکت‌های تعاونی داده نمی‌شود.

علایی مؤلفه اول توسعه این شهرستان را کشاورزی و توجه به زیرساخت‌های آن عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمتی است تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر در پیشبرد امر تولید و کیفیت آن تلاش مجدانه‌ای را آغاز کنیم.

این مسئول تلاش فرهنگی دهیاران و شوراهای روستایی را برای همگرایی و همدلی بین مردم ضروری خواند و گفت: ‌نگاه متفاوت به بخش‌ها یا روستاها نوعی خیانت و بی‌توجهی به عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت است.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول