اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تولید برتر، نیروی انسانی ماهر نیاز دارد

استاندار اردبیل گفت: تولید برتر با کیفیت مطلوب نیاز به نیروی انسانی ماهر و توانمند دارد که در این عرصه باید با تلاش و همت جمعی ورود پیدا کرد.

تولید برتر، نیروی انسانی ماهر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در آیین تجلیل از مدال‌آوران مسابقات ملی مهارت در اردبیل اظهار داشت: در دنیای امروز بزرگترین مبنا و اساس تحول و حرکت رو به جلو نیروی انسانی کارآمد، ماهر و متخصص است که نباید در این زمینه قصور و کوتاهی کرده و یا برخی آسیب‌ها را نادیده گرفت.

وی آموزش مستمر همراه با توانمندی نیروی انسانی را از جهات مختلف مفید و مؤثر در حرکت تحول‌آفرین در این عرصه توصیف کرد و افزود: در تمام دنیا مبنای توسعه، تقویت و حرکت تحول‌آفرین توجه به نیروی انسانی است که در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده باشند.

خدابخش در ادامه تصریح کرد: نیروی انسانی ماهر و با ایمان زیربنای رشد جامعه در حوزه‌های مختلف اقتصادی است و لذا ارائه آموزش‌های مهارتی به قشر جوان و جویای کار باید مطابق با الزامات روز و نیاز حوزه اقتصادی استان باشد.

این مسئول با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و قرآن کریم در مورد آموزش انسان‌ها خاطر نشان کرد: شکی نیست که دنیای امروزی بر مبنای دانایی به پیش می‌رود و از آحاد مردم فهیم ما به ویژه نیروی انسانی فعال و جویای کار انتظار می‌رود که به پشتوانه آموزه‌های غنی اسلامی ارتقای مستمر توانایی‌ها و دانایی‌های خود را وظیفه‌ای دینی و ملی بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه امروزه برای یاد دادن همه حرفه‌ها دوره‌های آموزشی لازم طراحی و تعریف شده است، اضافه کرد: اهمیت دادن به این مهم یقیناً برکات متعددی نظیر ارتقای کیفیت تولیدات استان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل رسالت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را در این خصوص بسیار سنگین دانست و بیان کرد: سهم بخش خصوصی در اشتغالزایی واقعی برای جوانان بیش از بخش دولتی است و تربیت نیروی ماهر برای به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصادی حتی برای لحظه‌ای نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول