اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش یزد برای جذب نیرو اقدام کند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: آموزش و پرورش یزد با کمبود نیرو مواجه است که مسئولانش باید این موضوع را پیگیری کرده و نیرو بگیرند، ما نیز همکاری می‌کنیم.

آموزش و پرورش یزد برای جذب نیرو اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد محمدصالح جوکار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: به بعضی از مدارس استان یزد که سرکشی می‌کنم، مدارس را نه در شأن دانش‌آموز و نه در شأن معلمان می‌بینم در حالی که یزد قلب ایران است و باید به این مسائل توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد: حال که آموزش و پرورش کمبود نیرو دارد، این موضوع را پیگیری کند و نیرو بگیرد ما نیز همکاری می‌کنیم.

جوکار خاطرنشان کرد: اکنون 90 ردیف استخدامی در استان یزد خالی داریم و می‌توان در این زمینه اقدام کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به برخی دیگر از مشکلات موجود در آموزش و پرورش بیان کرد: حقوق بازنشسته‌ها چند ماه است که پرداخت نشده و با چنین شرایطی نمی‌توان در بازنشسته‌ها و شاغلان فرهنگی انگیزه برای کار بهتر ایجاد کرد.

وی همچنین با اشاره به اماکن ورزشی نیمه کاره خاطرنشان کرد: تعداد زیادی اماکن ورزشی داریم که کار آنها به پایان نرسیده و نیمه کاره رها شده و همان کارهای انجام شده نیز در حال فرسایش و از بین رفتن است.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود، درخشش 20 سال متوالی دانش‌آموزان یزدی در کنکور سراسری را نشان از زحمات و تلاش‌های معلمان و فرهنگیان استان یزد دانست و افزود: در دو سال کنکور، آقای رحیمی‌نژاد تلاش‌های بسیاری کردند که این تلاش‌ها به ثمر نشست.

وی، احمد شیرزاد را نیز نیرویی مدیر و مدبر خواند و افزود: ایشان از بخش‌های پایین دستی آغاز کرده و پله پله پیشرفت کرده است و اکنون در جایگاه مدیرکلی می‌تواند شاخص‌های تعلیم و تربیتی خوبی را عاید آموزش و پرورش استان یزد کند.

استاندار یزد نیز در این مراسم از معلمان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده یاد کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش خواستگاه پاک‌دستی، علم‌آموزی و ادب آموزی است.

سیدمحمد میرمحمدی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش باید برای هر سنی آموزش‌های خاصی انتخاب شود زیرا هر رده سنی، آموزش‌ خاص خود را می‌طلبد و این هنرمندی کارکنان و مدیران آموزش و پرورش است که نسل آینده را نسلی شاداب، هنرمند و با تقوا تحویل اجتماع دهد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های رحیمی‌نژاد به ویژه در کسب افتخار بیستم، بیان کرد: احمد شیرزاد نیز کارنامه‌ای درخشان دارد که این کارنامه برای همه فرهنگیان روشن است و خدمات وی حداقل برای فرهنگیان استان یزد شناخته شده است.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد آموزش و پرورش استان یزد به همت فرهنگیان استان سرآمد باشد و روز به روز درخشان‌تر از قبل در عرصه‌های مختلف علمی و تربیتی بدرخشد و فضای آموزشی استان نیز فضایی آموزنده و سازنده باشد و اگر کوتاهی وجود داشته، با همت فرهنگیان استان برطرف شود.

در این مراسم از تلاش‌های محمدکاظم رحیمی‌نژاد تجلیل و احمد شیرزاد به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/2464/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول