اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی

کتاب «گذری بر سیره عملی امام رضا(ع)» منتشر شد

کتاب «گذری بر سیره عملی امام رضا(ع)» توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

کتاب «گذری بر سیره عملی امام رضا(ع)» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این کتاب توسط رضا وطن‌دوست با هدف آشنایی با رهنمود‌های حضرت امام رضا(ع) و عمل به سیره آن امام معصوم (ع) به نگارش درآمده است.

امام رضا(ع) الگوهای رفتاری فراوان و رهنمودهای نویدبخش بی‌شماری از خود به جای گذاشته‌اند که آشنایی با آنها پویایی و رشدیافتگی را به ارمغان می‌آورد.

از این رو مطالعه و آشنایی با سیره عملی این امام همام، امری ضروری است و هر کس که شیوه زندگانی امام رضا(ع) را سرمشق و معیار زندگی خود قرار دهد، در زندگی، موفق و در آخرت رستگار خواهد بود.

این کتاب سیره عملی امام رضا(ع) را در چهار حوزه اخلاق معنوی، اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی و نحوه ارتباط آن حضرت با دنیای پیرامونی و مادی بررسی می‌کند.

همچنین در ابتدای کتاب «گذری بر سیره عملی امام رضا(ع)» مفهوم‌شناسی سیره، پیشینه، اهداف، اصول سیره‌شناسی و شرح حال آن حضرت به طور مختصر آمده است.

این کتاب در قطع وزیری با شمارگان 3 هزار نسخه چاپ و منتشر شده است و در تمامی فروشگاه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در اختیار علاقه‌مندان به دریای علوم و معارف رضوی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول