اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

رهبر «حزب تحریک انصاف» پاکستان:

عملیات نظامی علیه طالبان باید با کسب اعتماد مردم همراه باشد

رهبر «حزب تحریک انصاف» پاکستان با اشاره به عملیات ارتش پاکستان علیه طالبان این کشور اظهار داشت که دولت قبل از انجام هر عملیات نظامی در وزیرستان شمالی این کشور بایستی اعتماد مردم را کسب کند.

عملیات نظامی علیه طالبان باید با کسب اعتماد مردم همراه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد به نقل از روزنامه «داون» «عمران خان»، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان در نشست خبری در پایتخت این کشور اظهار داشت که برای انجام عملیات در وزیرستان شمالی بایستی تسهیلاتی را فراهم کرد تا زنان و کودکان از محدوده عملیات ارتش خارج شوند.

خان خاطر نشان کرد که زنان و کودکان این کشور از قبل گرفتار حمله پهپادهای آمریکایی هستند و عملیات ارتش نیز مشکلات زیادی را برای این مردم بی‌گناه پدید خواهد آورد.

رهبر حزب تحریک انصاف هشدار داد: عملیات نظامی موجب افزایش تروریسم در مناطق قبایلی می‌شود با این وجود اگر ارتش خواهان انجام عملیات نظامی است بایستی اجازه دهد زنان و سالخوردگان محدوده عملیات را ترک کنند.

وی افزود: منطقه «فاتا» (منطقه‌ای متشکل از هفت منطقه قبیله‌ای) به طور مستقیم زیر نظر رئیس‌جمهور پاکستان اداره می‌شود اما سکوت وی در برابر مشکلات مردم این مناطق تعجب‌آور است.

عمران‌خان از دولت این کشور خواست که برای مردم مناطق فاتا غذا و دارو تهیه کند تا آنان بتوانند وضعیت بحرانی جنگ در این مناطق را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول