اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد:

دفتر مرکز داوری تجاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد راه‌اندازی شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: دفتر مرکز داوری تجاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد راه‌اندازی شده است.

دفتر مرکز داوری تجاری در اتاق بازرگانی خرم‌آباد راه‌اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی ظهر امروز در جلسه‌‌ای که با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به تشکیل کمیته‌ پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنعت و معدن اتاق خرم‌آباد، گفت: خوشبختانه با همکاری معاون محترم برنامه‌ریزی استاندار و همچنین مدیرکل امور اقتصادی استانداری این کمیته به خوبی و با تکیه بر روش‌های عملیاتی توانسته مشکلات شهرک‌های صنعتی استان را پیگیری کند.

وی با تأکید بر اینکه در سایر حوزه‌ها هم می‌توانیم با تشکیل چنین کمیته‌هایی به دنبال حل مشکلات باشیم، افزود: تاکید ما در این کمیته مطرح کردن مشکلاتی است که با توجه به وضعیت موجود استان، قابل برطرف شدن هستند تا امکان نتیجه‌گیری بیشتری وجود داشته باشد.

سلاح‌ورزی به برگزاری همایش «حمایت قضایی، رونق اقتصادی» هم اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار این همایش، دفتر مرکز داوری تجاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد راه‌اندازی شد که با توجه به وظایف و اساس‌نامه‌ای که برای آن تدارک دیده شده، می‌تواند گام مهمی برای حل بهتر دعاوی تجاری تلقی شود.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که مشکلات موجود در حوزه‌ اقتصاد و صنعت استان ریشه‌های مختلفی دارد که بخشی از آن‌ها ناشی از عقب‌ماندگی‌های تاریخی و نبود زیرساخت‌ها و عدم وجود منابع مالی است، اما باید توجه داشت که بخشی از این معضلات هم ناشی از مشکلات نرم‌افزاری است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد بیان داشت: در حوزه‌ شهرک‌های صنعتی استان، ایده‌ ما این است که با استفاده از برخی امکانات و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان بسیاری از مشکلات عمومی شهرک‌های صنعتی را برطرف کرد.

سلاح‌ورزی لازمه‌ تحقق این مصوبات را تعامل همه‌جانبه‌ دولت و بخش خصوصی ارزیابی کرد و افزود: تلاش ما این است که انتظارات منطقی و قابل برطرف شدن را در بخش خصوصی مطرح و پیگیری کنیم، تا با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های موجود در مسیر برطرف شدن‌شان گام برداریم.

وی به ضرورت برگزاری همایش توانمندی‌های اقتصادی استان هم اشاره و تصریح کرد: ضروری است یک بار دیگر در راستای معرفی توانمندی‌های لرستان همایشی برگزار کنیم.

انتهای پیام/2304/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول