اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع آب آزادشهر و رامیان:

26 پروژه مهندسی رودخانه در آزادشهر و رامیان اجرا شد

رئیس اداره منابع آب شهرستان‎های آزادشهر و رامیان از اجرای 26 پروژه مهندسی رودخانه در این دو شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

26 پروژه مهندسی رودخانه در آزادشهر و رامیان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین قنبری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: سهم هر یک از شهرستان‎های آزادشهر و رامیان از این پروژه‎ها به ترتیب 11 و 15 پروژه است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‎ها از سال 1391 آغاز شده بود، افزود: این 26 پروژه در قالب دو طرح اجرای مهندسی رودخانه اجرا و به بهره‎برداری رسیدند. 

یک پروژه تثبیت بستر و اصلاح مسیر در آزادشهر اجرا شد

رئیس اداره منابع آب شهرستان‎های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: از مجموع این پروژه‌ها، 16 پروژه مربوط به لایروبی و شش پروژه دیواره‌سازی رودخانه‎ها در هر دو شهرستان هستند.

قنبری ادامه داد: در زمینه تثبیت بستر و اصلاح مسیر نیز هر یک جداگانه یک پروژه در آزادشهر و در زمینه مدیریت و هدایت اضطراری رواناب‎های بالادست شهر رامیان نیز دو پروژه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی رودخانه آلماکولی، شهید خنجری، اکبرآباد تیلان، پالم، لاشو و سایر رودخانه‎های شهرستان آزادشهر جزئی از پروژه‎های لایروبی اجرا شده این شهرستان هستند. 

رئیس اداره منابع آب شهرستان‎های آزادشهر و رامیان اضافه کرد: در آزادشهر تثبیت بستر رودخانه خرمارود (قزلجه)، دیواره‎سازی رودخانه شهید خنجری و اصلاح مسیر رودخانه خرمارود (نوده خاندوز) انجام شدند.

وی اظهار داشت: در شهرستان رامیان نیز رودخانه‎های قره‎چای، نیلبرگ، سیاه‎جوی، سفیدچشمه، دوچله بند و سایر رودخانه‎های این شهرستان لایروبی شدند.

قنبری بیان کرد: دیواره‎سازی رودخانه‎های شفیع‎آباد، نیلبرگ و قره‎چای و مدیریت و هدایت اضطراری رواناب‎های بالادست شهر رامیان تعداد دیگری از پروژه‎های اجرا شده در شهرستان رامیان هستند. 

این مسئول ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه‎ها گام‎های موثری در زمینه حفظ و تثبیت بستر رودخانه، تسهیل در امر آبرسانی به اراضی کشاورزی و هدایت سیلاب‎ها برداشته شود. 

وی گفت: برخی از پروژه‎های فوق بیش از یکبار در طول سال به اجرا در آمده‎اند.

انتهای پیام/83003/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول