اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد تأکید کرد

عرضه اقلام مصرفی در بازارهای شهرداری مشهد با برند ایرانی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد بر فرهنگ‌سازی و ارائه محصولات ایرانی تاکید کرد و گفت: باید همه اقلام با برند ایرانی در بازارهای زیرپوشش شهرداری ارائه شود.

عرضه اقلام مصرفی در بازارهای شهرداری مشهد با برند ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد به همراه معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و معاونان از بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری بازدید کردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد بر فرهنگ‌سازی و ارائه محصولات ایرانی تاکید کرد و گفت: این بازارها می‌توانند فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی در استفاده از محصولات ایرانی باشند.

جواد ستاری اقدام شهرداری در ایجاد بازارهای ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار را گام مثبتی دانست و گفت: توسعه و احداث این بازارها و نظارت‌ مستمر بر فعالیت آنها، خیال شهروندان را برای تأمین مایحتاج روزانه راحت خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر نظارت‌ها به درستی صورت نگیرد اعتماد شهروندان کاهش خواهد یافت و در بلندمدت اعتماد مردم به سازمان و شهرداری سلب می‌شود.

ستاری بر مدیریت تنوع سلیقه شهروندان تاکید کرد و گفت: باید همه اقلام با برند ایرانی در این بازارها ارائه شود.

وی ادامه داد: با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها می‌توان به کاهش قیمت در بازارهای شهرداری دست یافت.

ستاری به ارائه محصولات به صورت دستچین در بازارها اشاره کرد و افزود: اعطای حق انتخاب به شهروندان در خرید، حق آنان است و شهرداری با اهمیت به این موضوع و ایجاد غرفه‌های دستچین در بازارها این شرایط را فراهم کرده است.

غلامحسین صاحبی عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این بازدید گفت:‌ با توجه به گستردگی بازارهای شهرداری در سطح شهر، این بازارها باید به عنوان عامل توزیع در سطح شهر مطرح شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه سبد مورد نیاز شهروندان به صورت هفتگی تهیه می‌شود، گفت: با جلب اعتماد شهروندان در بازارهای روزانه می‌توان آنها را به خرید مجازی ترغیب کرد که این امر در کاهش بار ترافیکی تاثیر‌گذار است.

خلیل‌الله کاظمی ادامه داد: مردم با نوع میوه‌ای که در این بازار ارائه می‌شود آشنایی ندارند و اختلاف قیمت‌ها در کیفیت کالا مشخص است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار نیز به اقدام شهرداری در خرید مستقیم برخی محصولات اشاره کرد و گفت: برای نخستین‌بار این اقدام صورت گرفته و در ایام خاص مانند شب یلدا و عید نوروز که افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود میوه‌ها با قیمت مناسب به شهروندان عرضه خواهد شد.

جلال قربانی به نقش دلال‌ها در افزایش قیمت در ایام خاص اشاره کرد و گفت: نرخ میدان بار توسط کمیته نرخ‌گذاری میوه و تره‌بار در بازارها روزانه انجام می‌شود و به صورت روزانه قیمت‌ها درج خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول