به گزارش خبرگزاری فارس از خرمآباد به نقل از روابط عمومی شهرداری خرمآباد، یحیی عیدی بیرانوند افزود: یکی از مهمترین وظایف شهرداریها بررسی نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است که در این راستا و در سالهای اخیر سامانه تلفنی 137با چشمانداز حرکت هدفمند به سوی شهروندمداری و با بهرهگیری از سیستم ضبط مکالمات در برخی از شهرداریها راهاندازی شده است.
وی اظهار داشت: پیش از این در این سیستم پیامهای شهروندان ضبط میشد و به مسئولان مربوط جهت پیگیریهای بعدی ارجاع می شد، اما متاسفانه کارکرد این سامانه معایبی مانند یک طرفه بودن ارتباط با شهروندان، نداشتن قابلیت پاسخگویی به آنها و نبود امکان پیگیری از سوی شهروندان داشت.
عیدی بیرانوند تصریح کرد: با توجه به حجم بالای درخواستهای شهروندان از شهرداری و نبود امکانات پاسخگویی و پیگیری این درخواستها و نظارت دقیق و سرعت عمل بر انجام درخواستهای مردمی این سامانه با نگرش و برنامهریزی تازهای کار خود را آغاز میکند.
سرپرست شهرداری خرمآباد گفت: درخواستها، پیشنهادات و شکایات شهروندان از طریق تلفن 137، پست الکترونیک و درگاه اینترنتی دریافت و پیگیری میشود و پس از انجام درخواست در خصوص سرعت انجام کار و دقت انجام کار از شهروندان نظرسنجی میشود.
انتهای پیام/2304/ی