اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های اسلامی دانشجویی خطاب به استاندار لرستان:

برخی انتصاب‌ها بر خلاف مصالح استان لرستان است

تشکل‌های اسلامی دانشجوی لرستان طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به استاندار لرستان برخی از انتصابات را در لرستان بر خلاف مصالح استان و وعده‌های رئیس جمهور دانستند.

برخی انتصاب‌ها بر خلاف مصالح استان لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به استاندار این استان انتخاب مدیران ناتوان در شب‌نشینی‌های اصلاح‌طلبان افراطی را خلاف مصالح لرستان دانستند.

متن کامل این نامه خطاب به هوشنگ بازوند استاندار لرستان به شرح زیر است:

سلام علیکم

با عرض خسته نباشید به حضور شما و همه همکارانتان، به استحضار می‌رساند که اخیرا عزل و نصب‌های بی‌رویه و بعضاً خارج از قانون و اهداف و شعارهای رئیس جمهوری در استان صورت می‌گیرد که آینده مدیریت استان را مورد تهدید قرار داده است، چرا که در پاره‌ای از موارد، افرادی در راس امور ادارات قرار می‌گیرند که ضعیف و غیرمربوط با تخصص و توان کاری و گاهاً دارای مسائل مالی و اداری هستند و این هم از آفت‌های انتخاب باندی و جناحی و سیاسی صرف است که برخلاف مصالح استان و وعده‌های رئیس‌جمهور  هستند.

در ادامه این نامه آمده: جناب آقای استاندار! مگر شعار رئیس جمهور در قبل و بعد از انتخابات شایسته سالاری و اعتدالگرایی نبود؟! پس انتخاب مدیرانی با رویکرد سیاسی صرف آن هم از نوع اصلاح‌طلبان افراطی (نه معتدل) با کدامیک از شعارهای رئیس جمهور همخوانی دارد؟! افراد تندرو را چطور سر سفره حاضری اعتدال نشاندید؟ آیا با دادن کلید تدبیر و اعتدال به دست افراطیون و بعضاً مدیران ضعیف و مسئله‌دار، چه امیدی به ادای امانت و وعده‌های رئیس جمهور باقی می‌ماند؟ آیا از دیدگاه کسانی که شما را محاصره کرده و همه چیز را از دایره تنگ جناحی خود نگاه می‌کنند، آن 50 درصدی که به سایر نامزدها رای داده‌اند، حق حیات ندارند و جزو این مملکت حساب نمی‌شوند؟! نادیده گرفتن نیمی از ملت، اگر خودخواهی و استبداد رای و تنگ نظری نیست، پس چه نام دیگری می‌توان بر آن نهاد؟! به راستی این انحصارطلبانی که موقع انتخابات بعضاً خبری از آنها نبود، چنانچه مثلاً 60 درصد رای می‌آوردند، آیا 40 درصد بقیه مردم را در محاسبات خود چطور حساب می‌کردند؟!

در ادامه نامه دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان خطاب به استاندار لرستان آمده است: در پایان ما اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان نسبت به سونامی عزل و نصب‌های قبیله‌ای و جناحی در استان لرستان هشدار داده و انتخاب مدیران ناتوان آن هم فقط با سفارش محافل و شب‌نشینی‌های اصلاح‌طلبان افراطی را خلاف مصالح استان و در تعارض با شعارهای رئیس جمهور دانسته و محکوم می‌کنیم.،امید است با اقدام عاجل حضرت عالی در جلوگیری از حرص و ولع افراطیون برای عزل و نصب‌های جناحی، نیازی به نامه‌های سرگشاده بعدی در افشای سوابق برخی مدیران جدید و محافل حامی آنها نباشد.

انتهای پیام/85001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول