اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در سردشت متلاشی شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سردشت متلاشی شد.

بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در سردشت متلاشی شد

سردار  یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای مقابله بی‌امان با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سردشت در پی چندین روز کار اطلاعاتی، شبکه بزرگ تهیه و قاچاق مواد مخدر صنعتی را در یکی از روستاهای سردشت شناسایی و فعالیت اعضا را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی اعلام کرد: در جریان تحقیقات و اطمینان از فعالیت نامبردگان در امر تهیه و قاچاق مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور محل فعالیت آنان با هماهنگی‌های قضایی بازرسی و مقدار 183 کیلوگرم شیشه به همراه 283 کیلو و 100 گرم انواع پیش‌سازهای مواد مخدر و آلات تهیه کشف و ضبط شد.

شرفی با اشاره به دستگیری سرکرده باند به همراه چهار نفر از اعضای شبکه، عنوان کرد: کشف چهار قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی و توقیف دو دستگاه خودرو از دیگر اقدامات ماموران پلیس سردشت در این راستا بوده است.

وی ابراز داشت: سوداگران مرگ و حامیان آنان در آن سوی مرزها قصد دارند جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتیاد گرفتار کنند که در این راستا اقدامات پلیس تنها برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شرفی ضمن هشدار نسبت به افزایش اعتیاد در میان نسل جوان و پایین آمدن سن اعتیاد بر عزم جدی پلیس در مقابله با هر گونه تولید و عرضه مواد مخدر تاکید و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان بر برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت و برهم‌زنندگان آسایش و آرامش مردم تاکید کرد و متذکر شد: پلیس در اجرای موفق ماموریت‌های خود و استقرار امنیت پایدار به همکاری و مشارکت مردم نیاز داشته و تمام امکانات خود را برای ایجاد محیطی آرام برای شهروندان به کار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/61001/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول