اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای پرسنلی کارکنان و مسئولان فرمانداری قرچک مطرح شد

تاکید فرماندار قرچک بر امانت‌داری،‌ صداقت و سلامت

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته بر مردم، گفت: پرسنل فرمانداری بهترین کارمندان از لحاظ کار و انضباط در شهرستان باشند.

تاکید فرماندار قرچک بر امانت‌داری،‌ صداقت و سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی پیش از ظهر امروز در نشست شورای پرسنلی کارکنان و معاونان فرمانداری شهرستان قرچک ضمن تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت امام حسین(ع) از تلاش‌ها و زحمات همکاران فرمانداری تقدیر و تشکر کرد و برخی موارد اداری را از باب تذکر، یادآوری کرد.

فرماندار شهرستان قرچک آشنایی با فرهنگ سازمانی، رعایت قوانین و مقررات اداری و همکاری و تعامل بین واحدها را به همکاران خود تاکید کرد.

ریاحی خاطرنشان کرد: فرمانداری در جایگاه فرابخشی و نظارتی است، از این رو کارکنانش نیز باید ویژگی‌های یک جامعه نظارتی را داشته باشند تا بتوانند اثربخشی سیستم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: اخلاق‌مداری، صداقت، سلامت، رازداری، امانت‌داری، پوشش مناسب و تکریم ارباب رجوع باید مبنای رفتار کارکنان باشد.

فرماندار قرچک لزوم اطلاع کارمندان از رویدادها شهرستان را بسیار ضروری خواند و نقش هر کدام از کارمندان این مجموعه را بسیار کلیدی ارزیابی کرد و افزود: کلیه قسمت‌ها اقدامات انجام شده در مناسبت‌های مختلف را مستندسازی کرده و به استان ارسال کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی روسای ادارات شهرستان منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید را تهیه و در معرض دید مردم قرار داده و کارمندان نیز از این منشور تبعیت کنند.

این گزارش حاکی است، در پایان این جلسه نیز تعدادی از کارکنان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول