اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در مشهد

هندوانه‌های شب یلدا طعمه حریق شد

ساعاتی پیش آتش‌سوزی و شعله‌ور شدن یکی از میادین میوه و تره‌بار واقع در خیابان مجد، با تلاش آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

هندوانه‌های شب یلدا طعمه حریق شد

مدیر حوزه دو سازمان آتش‌نشانی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه (125) مقارن ساعت 8 و 7 دقیقه صبح امروز مبنی بر آتش‌سوزی کانکس میوه و تره‌بار واقع در خیابان مجد، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 3، 10 و 1 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته آتش‌پاد سوم مجید شادی، با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد دفتر نظارت بر کار غرفه‌داران به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده است که مجاورت با مواد قابل اشتعال از جمله کارتن و جعبه‌های میوه موجب گسترش و سرایت به غرفه‌های مجاور کانکس شده است.

مدیر حوزه دو سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه، پس از قطع جریان برق و گاز مغازه، بی‌درنگ با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش، از سرایت آن به سایر غرفه‌ها و همچنین اماکن تجاری مجاور جلوگیری کردند.

شادی، علت وقوع این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و افزود: این حادثه تلفات و خسارات جانی در بر نداشته و تنها موجب به جا ماندن خسارات مالی شده است.

مدیر حوزه دو سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اطفای حریق در کمتر از 7 دقیقه اظهار کرد: آتش‌نشانان و نجاتگران سازمان پس از اطفا و پاکسازی کامل محیط با دادن تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول