اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حمل و نقل شهرداری شیروان:

مدیریت آژانس‌ها به شهرداری‌ها واگذار شد

مسئول حمل و نقل شهرداری شیروان گفت: مدیریت آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها به شهرداری‌ها واگذار شده است.

مدیریت آژانس‌ها به شهرداری‌ها واگذار شد

حیدر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: بر همین اساس بایستی آژانس‌های این شهر صرفاً در این چارچوب قانونی فعالیت داشته باشند.

وی گفت: اکنون در شیروان 51 دفتر آژانس فعالیت دارند که کار سرویس‌دهی به شهروندان را در مسیرهای مختلف انجام می‌دهند.

حیدری همچنین تعداد تاکسی‌های شهری را 313 دستگاه و تعداد تاکسی‌های خطی روستایی را 108 دستگاه ذکر کرد.

به گفته وی در شیروان 10 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه مینی‌بوس نیز در قالب ناوگان عمومی وظیفه حمل و نقل شهروندان را به عهده دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این مدیریت ساماندهی سرویس‌ها می‌باشد از سازماندهی 75 سرویس مدرسه در سال تحصیلی جاری خبر داد.

مسئول حمل و نقل شهرداری شیروان افزود: هفت شرکت حمل و نقل برون شهری و سه شرکت درون شهری کار جابجایی مسافران این شهر را به عهده دارند.

وی از صدور مجوز برای ایجاد دو شرکت وانت‌بار را توسط این مجموعه خبر داد و گفت: 45 دستگاه وانت‌بار در این شرکت فعالیت و ساماندهی شده‌اند.

این مسئول در حمل و نقل شهرداری شیروان صدور و تمدید 434 مورد کارت تاکسیرانی، 328 مورد صدور استعلامات از ادارات متبوعه، اعزام واحدهای شهری به مراسمات و برگزاری جلسات کارگروه معاینه فنی را از اقدامات انجام شده برشمرد.

وی اضافه کرد: پیگیری انجام زمان‌بندی واحدهای شهری برای کاهش بارترافیک، برگزاری جلسات کمیسیون سازمان حمل و نقل، برگزاری جلسات با اتحادیه تاکسی‌داران، راه‌اندازی گشت و بازرسی مشترک با ادارات متبوعه، صدور کارت بازرسی، ساماندهی و صدور مجوز برای وانت‌بارها، ساماندهی و صدور مجوز جهت سرویس مدارس از دیگر فعالیت‌های بخش حمل و نقل به شمار می‌رود.

حیدری همچنین مهمترین اقدامات در دست پیگیری را تبدیل سازمان حمل و نقل همگانی به سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، پیگیری الکترونیکی نمودن بلیط واحدهای شهری‌، پیگیری خطی نمودن تاکسی‌های شهری از طریق کورس و مسیربندی خیابان‌ها و پیگیری خرید وسایل ترافیکی جهت سرویس مدارس اعلام کرد.

شهر 90 هزار نفری شیروان به عنوان دومین شهر پر جمعیت استان خراسان شمالی در 60 کیلومتری بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول