اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مرکز بازتوانی دولتی بیماران قلبی شرق کشور در مشهد افتتاح شد

نخستین مرکز بازتوانی دولتی بیماران قلبی شرق کشور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به بهره‌برداری رسید.

نخستین مرکز بازتوانی دولتی بیماران قلبی شرق کشور در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در مراسم بهره‌برداری از این مرکز مصطفی مهرابی‌بهار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، جمعی از مسئولان و اعضای هیئت علمی گروه قلب و پرستاران حضور داشتند.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) مشهد در این مراسم اظهار کرد:‌ این مرکز با حمایت خیر نوع‌دوست (ناصری) در مساحت 250 مترمربع و با هزینه‌ای بیش از 4 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

محمد عباسی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از قطب‌های مهم درمانی در شرق کشور به شمار می‌رود و ماهانه بیش از 180 عمل جراحی قلب باز و 500 تا 600 آنژیوگرافی در این مرکز انجام می‌شود؛ ساخت مرکز بازتوانی قلب یکی از موارد ضروری در ارائه خدمات به بیماران بود که با همت خیران سلامت و مسئولان دانشگاه محقق شد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) نقش بازتوانی قلب در بیمارانی که دچار سکته‌های قلبی، جراحی‌های قلب باز و آنژیوپلاستی می‌شوند را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد:‌ با ارائه خدمات بازتوانی به بیماران قلبی می‌توان افراد را سریع‌تر و با کیفیت مناسب به زندگی عادی بازگرداند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول