اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب خبر داد

لاینحل ماندن مشکلات بیمارستان شهدای بناب

فرماندار شهرستان بناب با انتقاد از لاینحل ماندن مشکلات بیمارستان شهدای بناب گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر متأسفانه به دلیل بدهی‌های هنگفت این بیمارستان و عدم توان پرداخت معوقات پرسنل، مسئولان بهداشت بناب با مشکل روبه‌رو هستند.

لاینحل ماندن مشکلات بیمارستان شهدای بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در حاشیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی بناب و بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بناب با انتقاد از لاینحل ماندن مشکلات بیمارستان شهدای بناب گفت: با وجود پیگیری‌های مکرر متأسفانه به دلیل بدهی‌های هنگفت این بیمارستان و عدم توان پرداخت معوقات پرسنل، مسئولان بهداشت بناب با مشکل روبه‌رو هستند.

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواست در صورت عدم امکان حل مشکلات این بیمارستان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با تبدیل بیمارستان شهدا به بیمارستان تخصصی و یا با واگذاری آن به تأمین اجتماعی از مشکلات موجود رهایی یابند.

رئیس کارگروه سلامت شهرستان بناب با بیان اینکه مسئولان شبکه بهداشت و درمان بناب به شدت در مشکل هستند، از عدم همکاری مسئولان وقت دانشگاه علوم پزشکی تبریز انتقاد کرد و گفت: با وجود  مکاتبات و پیگیری‌های لازم، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به جای تماس با نماینده دولت و پیگیری مسائل و مشکلات نسبت به تشکیل جلسات بدون نتیجه و بی‌ثمر با نماینده مجلس اقدام می‌کرد.

فرماندار بناب از عدم راه‌اندازی اورژانس بیمارستان شهدای این شهرستان نیز انتقاد کرد و خواستار راه‌اندازی سریع این بخش شد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به همراه معاونان و مسئولان شهرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام خمینی و شهدای بناب بازدید کردند.

انتهای پیام/60004/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول