اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل تاکید کرد

ضرورت ارتباط مستمر استاندار اردبیل با رسانه‌های استانی

نائب رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: ارتباط مستمر استاندار و مدیران با رسانه‌های استانی امری ضروری است و باید نشست‌های خبری به صورت مستمر برگزار شده و در آن به شفاف‌سازی عملکردها پرداخته شود.

ضرورت ارتباط مستمر استاندار اردبیل با رسانه‌های استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهران محمدی صبح امروز در جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات با استاندار اردبیل اظهار داشت: مشکلات رسانه‌ها شفاف و روشن است و فعالان این حوزه همواره به بیان آن پرداخته‌اند و قول‌های متعددی نیز دریافت شده اما هنوز تقریباً هیچکدام از آنها عملیاتی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌تر نظیر چنین جلساتی با استانداران قبلی اردبیل برگزار شده اما تاکنون امکان بهره‌برداری مناسب از آن فراهم نشده است.

دبیر خانه مطبوعات ایران یادآور شد: با توجه به اینکه استاندار جدید اردبیل با استقبال گسترده اصحاب رسانه روبرو شد، امیدواریم تا این دیدار منشا برکت و مبدا حرکت‌های جدیدی باشد و بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه مطبوعاتی استان را مرتفع سازد.

محمدی گفت: اصحاب رسانه به حمایت‌های معنوی و مادی نیاز دارند و حمایت‌های صنفی و معیشتی از خانه مطبوعات موجب دمیدن روح تازه بر جامعه اطلاع‌رسانی استان اردبیل می‌شود و اعضای این خانه با فراخ خاطر به رسالت عظیم خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ذات رسانه نقد است، عنوان کرد: نقد دلسوزانه، سازنده و صمیمانه باید خریدار داشته باشد و ظرفیت نقدپذیری استاندار و مدیران باید چنان بالا باشد که آنان از پتانسیل عظیم رسانه‌ها به شکل مطلوب بهره بگیرند.

نائب رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل ادامه داد: این موضوع موجب خواهد شد هم رسانه‌ها در مدار لجبازی و تخریب قرار نگیرند و هم مسئولان نگاه عادلانه به آنان داشته و رسانه را بازوی توانمند مدیریتی خود ببینند.

محمدی بر ضرورت ارتباط مستمر استاندار و مدیران با رسانه‌های استانی تاکید کرد و بیان داشت: باید نشست‌های خبری به صورت مستمر برگزار شده و در آن به شفاف‌سازی عملکردها پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی دیدارهای اخیر استاندار با جمعی از مطبوعاتی‌های استان در قالب جلسات جداگانه را یادآور شد و تصریح کرد: این موضوع تداعی‌کننده دیدگاهی است که حکایت از آن دارد استاندار عموم مطبوعات را به یک چشم نمی‌بیند و لازم است با برگزاری دیدار عمومی با مدیران مسئول نشریات محلی این دیدگاه برطرف شود.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول