اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد

راه‌اندازی 5 دانشکده پزشکی در آذربایجان‌‌شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه‌اندازی 5 دانشکده پزشکی در پنج شهرستان استان خبر داد و گفت: حوزه بهداشت و درمان از حوزه‌های مظلوم در کشور بوده و متأسفانه در طولانی‌مدت توجه چندانی به این بخش نشده است.

راه‌اندازی 5 دانشکده پزشکی در آذربایجان‌‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمدحسین صومی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بناب در جمع معاونان و مسئولان این شهرستان با بیان اینکه ما خود را موظف به ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم می‌دانیم، اظهار کرد: ما مصمم هستیم مشکلات درمانی شهرستان بناب را رفع کرده و وضعیت بهداشت را در این شهرستان ارتقاء دهیم.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان اضافه کرد: با تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های عالی کشور و با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی نماینده مردم بناب در مجلس و دیگر مسئولان، دانشکده پرستاری در آینده نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد که بعداً به دانشکده پزشکی ارتقاء خواهد یافت.

به گفته وی بر اساس این مصوبه علاوه بر بناب در شهرستان‌های سراب، اهر، مراغه، مرند و میانه نیز این دانشکده تأسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تأکید بر فعال کردن کارگروه‌های بهداشت و درمان شهرستان، از فرماندار بناب نیز خواست به عنوان رئیس کارگروه بهداشت شهرستان مسائل و مشکلات حوزه سلامت پیگیری شود.

صومی همچنین با بیان اینکه در کل استان مشکلات بهداشتی و درمانی داریم، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با بررسی تمام نیازهای شهرستان‌ها با رعایت تعادل نسبی به رفع نواقص موجود بپردازیم.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول