اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امین اصفهان:

148 پزشک در بیمارستان امین اصفهان فعالیت دارند

رئیس بیمارستان امین استان اصفهان گفت: این مرکز شامل 785 کارمند بوده که دارای 637 پرستار، ماما، پرسنل اتاق عمل، پشتیبانی، خدمات و 148 پزشک است.

148 پزشک در بیمارستان امین اصفهان فعالیت دارند

غلامرضا معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به بحث حاکمیت بالینی در همه مراکز درمانی و بحث حاکمیت بالینی در این مرکز اظهار کرد: مفهوم حاکمیت بالینی ارتقای مستمر کیفیت خدمات و مراقبت‌های بالینی و غیر بالینی در قالب فعالیت‌های تیمی و پزشکی مبتنی بر شواهد بهبود روحیه کار تیمی و مشارکت و کیفیت اطلاعات است.

وی ادامه داد: تمام این فعالیت‌ها با حرکت آرام و نرم سیستم به سمت تغییر بوده تا بتوانیم بر موانع و مقاومت‌هایی که در برابر ما وجود دارد غلبه کنیم و این تغییرات را با داشتن قدم‌های کوچک ولی پی در پی ایجاد کنیم.

رئیس بیمارستان امین اصفهان با اشاره به اینکه این بیمارستان با اهداف حاکمیت بالینی در هفت محور فعالیت می‌کند، افزود: اهداف حاکمیت بیمارستان امین استان اصفهان در هفت محور از جمله محورهای مدیریتی، مدیریت خطر و ایمنی، تعامل با بیمار و همراهان و جامعه، مدیریت کارکنان و آموزش، استفاده از اطلاعات، ممیزی بالینی و اثربخشی بالینی فعالیت می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه این  مرکز دارای چند نفر کارمند است، بیان کرد: این مرکز شامل 785 پرسنل بوده که دارای 637 پرستار، ماما، پرسنل اتاق عمل، پشتیبانی، خدمات و 148 پزشک است.

معصومی در مورد انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه مدیریت حوادث غیرمترقبه در این مرکز ادامه داد: در این مرکز برای حوادث غیرمترقبه اقداماتی از قبیل بررسی ایمنی سازه‌ای، بررسی ایمنی غیرسازه‌ای، ایمنی عملکردی و تشکیل تیم‌های غیر اضطراری انجام شده است.

به گزارش فارس، بیمارستان امین استان اصفهان حدود 75 سال پیش (سال1312 ه.ش) در ویرانه‌های قصر سنبلستان که مربوط به دوران ساسانیان و پادشاهی خسرو پرویز بود، ساختمانی برای مداوای بیماران ساخته شد و این ساختمان در منطقه جمیلان که تاریخ آن به دوران سلجوقیان بر می‌گردد بنا شد و نام این ساختمان ابتدا شفاخانه سنبلستان و بعدها به نام مرکز پزشکی امین شهرت یافت.

انتهای پیام /2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول