اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با فارس:

امروز هندبال ایران در اوج بالندگی و پیشرفت است

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه این ورزش گفت: امروز شاهد بالندگی و پیشرفت هندبال ایران هستیم.

امروز هندبال ایران در اوج بالندگی و پیشرفت است

جلال کوزه‌گری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه هندبال ایران جزو چهار تیم اول در قاره آسیا است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت محسوسی در ورزش هندبال بوده‌ایم که رسیدن به مقام نایب قهرمانی آسیا در مسابقات آسیایی در دوره گذشته نشان دهنده این پیشرفت است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای آمادگی ویژه تیم ملی هندبال گفت: این اردوها قبل از لیگ برتر آغاز شده است و تاکنون پنج اردو برای آمادگی تیم ملی هندبال برگزار شده و برنامه‌ریزی برای برپایی بازی‌های تدارکاتی نیز صورت گرفته است.

این پیشکسوت ورزش کشور با بیان اینکه این بازی‌ها در بهمن‌ماه سال جاری در بحرین برگزار خواهد شد، ادامه داد: مجموعاً 6 بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیش‌بینی شده که دو بازی آن با تیم ملی ترکیه خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی هندبال در مسابقات آسیایی گفت: امیدواریم با برگزاری اردوهای آمادگی، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش کادر فنی و بازیکنان شاهد حضور تیم ملی در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه باشیم.

کوزه‌گری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه این ورزش در بین نونهالان، نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش پایه در دستور کار فدراسیون هندبال قرار دارد که این مهم با محوریت استان‌ها صورت گرفته است و آکادمی‌های خصوصی زیر نظر فدراسیون در حال برگزاری کلاس‌های آموزش هندبال هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری لیگی پویا از ابتدای فصل بودیم، اظهار کرد: بازی‌های دور برگشت لیگ هندبال آقایان از 25 بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه لیگ هندبال ایران نیز دارای پیشرفت‌های خوبی بوده است، یادآور شد: در زمینه هندبال بانوان اقدامات مناسبی صورت گرفته و این رشته دارای پیشرفت‌های خوبی بوده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول