اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه آخر صفر

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در گناباد برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد گفت: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا، نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در دهه آخر صفر در این شهرستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در گناباد برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا، نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

وی افزود: زیارت از دور پیامبر در مکان‌های مذهبی از جمله مزار سلطان محمد عابد(ع) کاخک و مرقد شیخ محمد بهلول نیز در این دهه در گناباد برگزار خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از جمله مشکلات مجتمع آموزش عالی گناباد، عدم استقرار مدیر در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمد رجایی افزود: در حال حاضر نمی‌توان تغییر مدیریتی در مجتمع آموزش عالی گناباد انجام داد زیرا مدیر جدید آگاه به مشکلات موجود نخواهد بود.

وی تصریح کرد: باید مشکل مجمع آموزش عالی را با تعیین قائم‌مقام حل کرد و مسائل و مشکلات داخلی این مرکز را قائم‌مقام حل خواهد کرد و مدیر مجتمع نیز در تهران موارد را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول