اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع):

سایت پاسخگو راه‌اندازی می‌شود

رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) از راه‌اندازی سایت پاسخگو ویژه به منظور پاسخگویی به نیازهای فکری و شبهات و سؤالات نیروهای مسلح خبر داد.

سایت پاسخگو راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی صبح امروز در دیدار مسئولان پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) به سابقه 35 ساله این پژوهشکده اشاره کرد و اظهار داشت: این پژوهشکده در سال 1359 به عنوان نخستین مرکز پژوهشی در شهر مقدس قم با حضور آقایان فاکر و شهید محلاتی آغاز به کار کرد.

وی به زیرمجموعه‌های این پژوهشکده اشاره کرد و افزود: چهار مرکز مطالعاتی و یک مرکز تهیه متون آموزشی مراکز علمی زیر مجموعه این پژوهشکده فعالیت می‌کنند.

رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) به راه‌اندازی سایت جوابگو به منظور پاسخگویی به نیازهای فکری و شبهات و سئوالات نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: این سایت به زودی می‌تواند مرجع مطمئن و مناسبی برای پاسخگویی به تمام سئوالات باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه‌اندازی رشته جدید التأسیس پژوهشگری علوم اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه برای نخستین بار است که این رشته در کشور راه اندازی می‌شود، می‌تواند برخی از مشکلات فعلی پژوهش در حوزه علوم اسلامی را برطرف سازد.

انتهای پیام/2258/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول