اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز:

هیئت‌های 3 نفره وزارت علوم به دنبال حل مشکلات دانشجویان نیستند

دبیر اجرایی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با گلایه از اقدامات هیئت سه نفره که از طرف وزارت علوم برای بازرسی به دانشگاه‌های کشور می‌روند، گفت: وزارت علوم به دنبال حل مشکلات دانشجو نیست بلکه به دنبال بهانه‌های واهی برای تغییر مدیریت است.

هیئت‌های 3 نفره وزارت علوم به دنبال حل مشکلات دانشجویان نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، متین منتظمی صبح امروز در نشست خبری دفاتر شمال‌غرب جامعه اسلامی دانشجویان با اصحاب رسانه، با تاکید بر اهمیت جایگاه جامعه دانشجویی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: از اینجا سکان‌داران نظام جمهوری اسلامی تربیت و آموزش داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه رسیدن به چشم‌انداز سال 1400 از اهداف مدنظر رهبری است و با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ «دانشجو باید سیاسی باشد،» خاطر نشان کرد: دانشجو باید علمدار حوزه تفکر سیاسی و عقلانی باشد.

دبیر اجرایی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه رسانه‌های آلوده غربی سعی در گرفتن فضای موجود از دست جامعه اسلامی را دارند، اظهار کرد: امروز این شبکه‌ها با ایجاد فضاهای مجازی همچون فیسبوک سعی در پر کردن خلأ فکری جوانان دارند.

منتظمی در ادامه با اشاره به جریانات ژنو در هفته‌های اخیر گفت: در بحث ژنو دولت در ابتدای کار گفت که باید مردم در جریان همه چیز باشند، اما متاسفانه هیچ اطلاعی از درون مایه آن ندارند، دولتی که با نام مردم آمده است باید پاسخگوی مردم باشد.

وی در ادامه با گلایه از اقدامات هیئت سه نفره که از طرف وزارت علوم برای بازرسی به دانشگاه‌های کشور می‌روند، گفت: وزارت علوم به دنبال حل مشکلات دانشجو نیست بلکه به دنبال بهانه‌های واهی برای تغییر مدیریت است.

دبیر اجرایی دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، گفت: دولت فراجناحی باید فراتر از هر جناحی باشد، در حالی که افراد وارد شده به دولت یازدهم برخی منتصب به جناح‌های خاصی هستند.

کاری را که دولت دهم در آخر کرد، دولت اعتدال در آغاز کار انجام می‌دهد.

منتظمی با بیان اینکه دولت فراجناحی باید فراتر از هر جناحی باشد، افزود: در حال حاضر افرادی که  وارد دولت یازدهم شده‌اند برخی منتصب به جناح‌های خاص هستند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول