اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دشمنان خودشان آبروی خود را می‏‌برند

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان خودشان آبروی خود را می‌‏برند و این نشان‌دهنده اقتدار و نفوذ ایران در جهان است.

دشمنان خودشان آبروی خود را می‏‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی صبح امروز در گردهمایی مسئولان شهرستان دماوند، با اشاره به اینکه دشمنان خودشان آبروی خود را می‏‌برند، اظهار داشت:‌ چطور ممکن است کشوری مانند ایران که طرحش نویدبخش و حیات‌بخش برای جهانیان بوده و در آن، تأکید بر حق و حاکمیت مردم و ممنوعیت حکومت‌ها علیه مردم عنوان شده، به اجماع جهانی برسد و در عین حال همان اجماع جهانی در یک مرتبه پایین‌تر، ایران را محکوم کنند.

وی این مسئله را در جهان سیاست، چیزی جز حیرت‌زدگی دشمنان ندانست که نشان‎دهنده این است که ما امروز نیاز داریم تا ظرفیت‎های درونی خود را بیشتر بشناسیم و نباید کلید حل مشکلات خود را به دست دشمنان و اقدامات آنها گره بزنیم.

علاءالدینی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که خانه دشمن را به خانه عنکبوت تشبیه می‌کند، افزود: این خانه اگرچه در ظاهر زیباست، اما نباید فریب ظاهر زیبا را بخوریم، چرا که این خانه، خانه عنکبوت است و به اندک تلاشی از طرف ما از ریشه کن می‌شود.

امام جمعه دماوند با تأکید مجدد بر اینکه باید ظرفیت‎های درونی خود را بشناسیم، بیان کرد: متوجه باشیم که دشمن در رابطه با اقدامات و گفتار ما حساسیت نشان می‌دهد و به دنبال بهانه‌گیری است و ما حق نداریم با اظهارات‎مان بهانه به دست دشمن بدهیم و حق نداریم با رفتار سیاسی‌مان کاری کنیم که دشمنان توفیقی را که در فتنه 88 به دست نیاوردند با زمینه‌سازی‌های ما به دست آورند.

وی در ادامه اظهار کرد: مطالبه ما این است که چرا باید در کنار دعوت از یک هیئت هشت نفره و حضور آنها در ایران که مطمئناً با مدیریت مسئولان و توافق حاصله انجام می‌شود، آنها بتوانند با حضور در سفارت یونان با دو تن از محکومان فته که یکی وکیل مدافع فتنه‌گران و دیگری کارگردان هنری صحنه فتنه بوده است، هم ملاقات کنند، هم جایزه بدهند و هم این ملاقات را پررنگ‌تر از ملاقات با مسئولان ما جلوه دهند و آداب آن ملاقات را مؤدب‌تر از ملاقات با مسئولان ما به جهانیان دیکته کنند.

علاءالدینی با بیان اینکه این حرکت نشان می‌دهد که آنها به تقویت مجدد اپوزیسیون داخلی و تقویت فتنه امید بسته‌اند، گفت: باید تلاش کنیم مانند ملتی که در 9 دی به میدان آمدند و دست به دست هم، فتنه را کور و براندازان آن را ناامید کردند، دشمنان را ناامیدتر کنیم؛ نه اینکه حرکاتی انجام دهیم که آنها امیدشان دوباره نسبت به زنده کردن این جسد مدفون شده زیر خروارها اراده و مشت آهنین ملت ایران احیا شود.

انتهای پیام/2568/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول