اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد

برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری مسابقه بزرگ رالی خانوادگی در قم خبر داد.

برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته حمل و نقل از جمله برگزاری همایش عمومی دوچرخه‌سواری گفت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این راستا برگزاری مسابقه رالی خانوادگی است که این مسابقه 2 هفته دیگر همزمان با اول ماه ربیع‌الاول برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه رالی خانوادگی در بخش شهری انجام می‌شود، عنوان کرد: در این مسابقه نقشه‌خوانی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ... مدنظر بوده و در این مسابقه پدر خانواده راننده بوده، مادر نقشه خوان است و فرزندان نیز می‌توانند در خودرو حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در روز مسابقه نقشه در اختیار خانواده‌ها قرار داده خواهد شد و در طول مسیر باید خانواده‌ها به علائم رانندگی، رعایت سرعت مجاز و ... توجه کرده و پارامترهای سرعت، مسافت و ... را ثبت کنند و در نهایت جدول و پارامترهای ثبت شده مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس کدهای ارائه شده و بررسی آیتم‌ها خانواده‌های برتر معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقه اصلاً سرعت مطرح نبوده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وفایی تصریح کرد: این مسابقه همراه با مراسم جشنی از بوستان علوی آغاز شده و در بوستان بنیادی به اتمام می‌رسد؛ علاوه بر تقدیر از برترین‌ها به بهترین خودرویی که متناسب با ترویج فرهنگ حمل و نقل تزیین شده باشد، هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول