اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته حمل و نقل و ترافیک

همایش عمومی دوچرخه‌سواری در قم برگزار شد

همزمان با هفته حمل و نقل و ترافیک، همایش عمومی دوچرخه‌سواری از سوی شهرداری کلانشهر قم برگزار شد.

همایش عمومی دوچرخه‌سواری در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در همایش عمومی دوچرخه‌سواری که با حضور محمد دلبری شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و همچنین عموم مردم برگزار شد، شرکت کنندگان حرکت خود را از حرم حضرت معصومه (س) در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز کرده و فاصله هفت کیلومتری تا مسجد مقدس جمکران را رکاب زدند.

همایش عمومی دوچرخه‌سواری با هدف حفظ سلامت عمومی، ترویج فرهنگ نشاط و شادابی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای وسایل نقلیه موتوری و خودرو برگزار شد.

محمد دلبری شهردار کلانشهر قم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همه مردم برای اینکه سلامتی خود را حفظ کرده و شهروندان سالم و در پی آن جامعه سلام داشته باشیم باید نسبت به ورزش اهتمام داشته باشند و یکی از ورزش‌های مفید دوچرخه‌سواری است که هم به حفظ سلامت افراد کمک کرده و هم موجب کاهش ترافیک و آلایندگی شهر می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم و مسئولان استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند و امیدواریم که شاهد ترویج هرچه بیشتر فرهنگ استفاده از دوچرخه باشیم و شهرداری نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و زمینه‌های مناسب را فراهم می‌کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از دوچرخه‌سواران پیشکسوت، دوچرخه‌سواران موفق استان در مسابقات ملی تجلیل به عمل آمد و به تعدادی از شرکت کنندگان در این همایش نیز به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول