اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود:

جامعه با روحیه بسیجی به سمت اهداف متعالی نظام پیش می‌رود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود گفت: با روحیه بسیجی می‌توان جامعه را به سمت اهداف متعالی نظام پیش برد و برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی آماده کرد.

جامعه با روحیه بسیجی به سمت اهداف متعالی نظام پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‎الاسلام سیدرضا مرتضوی صبح امروز در گردهمایی سرگروه‌ها، دبیران و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از حضور دست‎اندرکاران نظام صالحین بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: همه شما اهمیت نظام صالحین را درک کرده‌اید و امروز در اینجا جمع شده‌اید و باید تلاش کنید تا این نظام بتواند مشکلات جامعه را در جنگ نرم کاهش دهد.

وی افزود: امروز دشمنان ما از جنگ سخت به سمت جنگ نرم و یا تسخیر افکار و عقاید جامعه ما حرکت کرده‌اند و تنها هدف آنها نابودی اسلام شیعی است که ایران اسلامی پرچم حرکتی آن را دارد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند تا اسلام شیعی را نابود کنند و با ایران و ایرانی کاری ندارند و اگر ما هم تسلیم آنها شویم، آنها خوشحال می‎شوند.

وی خاطر نشان کرد: آنها هدفشان محدود و نابود کردن اسلام ناب است و به همین دلیل مقابل اسلام ناب، اسلام آمریکایی و دین‌های جدیدی چون بهائیت و وهابیت و تکفیری‌ها را علم کرده‌اند تا اسلام ناب را نابود کنند.

مرتضوی با بیان اینکه آنها در باطل خود راسخ و مستحکم هستند، افزود: ببینید چگونه آنها بر باطل خود استوار هستند و انسان‎ها را به راحتی قتل عام می‌کنند؛ چرا که فکر می‌کنند بهشت در انتظار آنهاست این‎گونه افراد در زمان پیامبر و مولا علی (ع) هم بودند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: ما باید بر اسلام خود استوار باشیم و ما این‎گونه نیستیم آنها برابر صالحین ما طالحین را ایجاد کرده‌اند و کودکان خود را در حلقه‌ها آموزش قرآن می‌دهند و روی آنها شدیداً کار می‌کنند و وقت و زمان می‌گذارند.

مرتضوی افزود: بی بی سی از حلقه‌های صالحین ما گزارش مفصلی تهیه و پخش کرد که از ما بهتر صالحین را بیان و ترویج کرد، چرا که آنها به کار خود ایمان دارند؛ اما متأسفانه ما این‎گونه نیستیم.

وی با بیان اینکه چه ما باشیم و چه نباشیم دین‎داری روی زمین پابرجاست و روز به روز گسترش می‌یابد، گفت: ما باید از این فرصتی که در اختیار ماست، استفاده کنیم و با خودسازی و دگرسازی برای آخرت خود ذخیره‌ای فراهم آوریم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: یکی از نام‌های قیامت، «یوم‎الحسرة» است؛ پس بیایید و از فرصت استفاده کنیم تا حسرت نخوریم و از این فرصت خدادادی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با تأکید بر روحیه بسیجی گفت: باید همه ما در خود روحیه بسیجی را تقویت کنیم؛ چرا که روحیه بسیجی سبب می‌شود، ما به رشد و تعالی برسیم و جامعه را نیز به این سمت هدایت کنیم.

مرتضوی افزود: دشمن کار می‌کند، اما ما غافل هستیم و باید این غفلت را با تشکیل حلقه‌های صالحین جبران کنیم و معرفت، بصیرت و تربیت را در نسل‌های آینده‌ساز جامعه ترویج و تشریح کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: تغییر رفتار در افراد اصل تشکیل حلقه‌های صالحین است تا افراد در این حلقه‌ها روش تحقیق و تفسیر و جدل و گفت‎وگو و سخنوری و بیان مطلب را بیاموزند و در آینده برای نظام مفید فایده باشند.

مرتضوی تأکید کرد: برای ما فهم صحیح مهم است و باید متربیان درست بفهمند تا بتوانند درست به دیگران انتقال دهند و خود در آینده دقیق و صحیح عمل کنند.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول