اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم انجام شد

برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه

نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه برگزار شد.

برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، جمعه‌شب در آیینی با حضور مردم و مسئولان عسلویه نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام عسلویه در فضایی معنوی و باشکوه برگزار شد.

جانشین سپاه شهرستان عسلویه در این آیین اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه همه ماست و امیدواریم با عمل به آرمان شهدا رهروان شایسته‌ای برای آن عزیزان در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی جامعه باشیم.

محمد اسلامی‌نژاد افزود: شهدا انسان‌های برگزیده الهی هستند و اندیشه و کردار آنها الگویی برای تمام انسان‌های آزاده خواهد بود.

وی یادآور شد: وظیفه همه ما حراست از ارزش‌های نظام و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب است و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی‌، راه امام‌(ره‌) و شهدا، ثابت قدم و استوار خواهیم ماند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا با استقبال از شهادت درس بزرگی به بشریت دادند و آن درس، درس آزادگی است، درسی که تمامی نسل‌ها باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: شهدا چشمشان به تمامی احوالات ظاهری و باطنی دنیا باز شده و این بزرگترین سعادت و نعمتی است که از سوی خداوند به عنوان پاداش به شهدا اهدا شده است.

اسلامی‌نژاد با اشاره به ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری شهدا گفت: شهدا بهترین مسیر را انتخاب کرده‌اند و بهترین مسیر را برای ما نیز مشخص کرده‌اند؛ آنها با انتخاب مسیر ولایت توانسته‌اند به کلید سعادت دست پیدا کنند و در بهشت خصوصی خداوند سکنی گزینند.

وی بیان کرد: مردم عسلویه امروز در مراسم سالگرد شهدای گمنام نشان دادند که همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات پیشتاز هستند و همه مردم اعم از شیعه و سنی این مهم را به اثبات رساندند.

در این مراسم که با حضور باشکوه مردم اعم از شیعه و سنی برگزار شد، حضور مسئولان شرکت‌های پارس جنوبی کم‌رنگ بود.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول