اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری

11 سال مدیریت بر یک اداره‌کل در چندین دولت

مدیریت 11 ساله مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در این سازمان مورد نقد و کنایه سخنگوی استانداری استان قرار گرفت.

11 سال مدیریت بر یک اداره‌کل در چندین دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در نشست شورای اخلاق مدیران که در روز حمل و نقل برگزار شد، غیبت مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد حاشیه‌ساز شد.

سخنگوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که مجری برنامه بود، غیبت مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های این استان را غیر قابل قبول خواند و به کنایه گفت: وی سلطانی شده است که ولیعهد خود را نیز به جلسات نمی‌فرستد! البته سلطان شبان!

باقرزاده که همواره به ایهام و کنایه سخن می‌گوید به موضوع ریاست 11 ساله مصدقی بر این اداره‌کل اشاره کرد و اظهار داشت: من در شگفتم که چگونه می‌شود یک مدیر در این همه سال با گروه‌ها و دولت‌های مختلف با گرایشات متفاوت کنار بیاید!

وی اداره‌کل پایانه‌ها را مجتمع‌ آزاد خواند و عنوان کرد: هیچ توجیهی ندارد که مدیران به چنین جلساتی اهمیت ندهند ولی وی نه تنها خودش حضور پیدا نمی‌کند بلکه نماینده‌اش را هم نمی‌فرستد.

انتهای پیام/82005/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول