اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر مجمع عمومی

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران معرفی شد

«مرتضی رمضانی»، فاتح دماوندی قلل مرتفع جهان، با بیشترین رأی برای چهار سال آینده به ریاست هیئت کوهنوردی استان تهران انتخاب شد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت کوهنوردی شهرستان دماوند، در جلسه مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان تهران که برای انتخاب رئیس جدید برگزار شد، رمضانی به مدت 10 دقیقه برنامه‌های خود را تشریح کرد.

این کوهنورد فاتح دماونی که فتح قله لوتسه و چندین قله مرتفع جهان را در کارنامه خود دارد، فراهم کردن شرایط برای گسترش کوهنوردی و استعدادیابی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

ابوالفضل عباس‌‏آبادعرب، دیگر کاندیدای این پست نیز که سال گذشته عضو تیم کوهنوردی هیمالیانوردی هیئت تهران بود، توسعه آموزش را از اولویت‏‌های برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی با توجه به نزدیک بودن برنامه‌هایش با برنامه‌های رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و در عین حال بیشتر بودن تجربه رقیب، از حضور در انتخابات انصراف داد.

رأی‏‌گیری با حضور 18 نفر از 19 عضو مجمع انجام شد و مرتضی رمضانی، 14 رأی به دست آورد؛ دو رأی سفید و دو رأی باطله نیز در صندوق ریخته شده بود.

جلسه مجمع عمومی هیئت کوهنوردی استان تهران با حضور کاوه کاشفی سرپرست سابق این هیئت و مرتضی موسوی، نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول