اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در چهارمحال و بختیاری قرائت می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم قرائت زیارت حضرت رسول(ص) همزمان با 28 صفر در استان برگزار می‌شود.

زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در چهارمحال و بختیاری قرائت می‎شود

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ستاد دائمی بزرگداشت پیامبر اکرم(ص) در مرکز استان برگزار شده و در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار می‎شود.

وی افزود: در همین راستا بنا شده تا در جلسه شورای اداری استان و شهرستان‌ها موضوع مراسمات ویژه گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) طرح شود.

گنجی با اشاره به برنامه‌های پیش‎بینی‌شده این ستاد با هدف گرامیداشت پیامبر اکرم(ص) گفت: راه‌اندازی هیئت زنجیرزنی و سینه‌زنی، تبلیغ لازم در رابطه با قرائت زیارت حضرت رسول(ص)، برنامه‌های بصیرت‌افزایی به مناسبت 9 دی، نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های سراسر استان از کتاب‌های مختص به شان پیامبر اسلام(ص) از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری عصر شعر توسط کانون‌های ادبی، نامگذاری کتابخانه تازه تاسیس به نام پیامبر اعظم(ص)، مسابقه پیامبرشناسی و اهدای جوایز به برندگان از برنامه‌های پیشنهادی دیگر است.

گنجی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در استان خبر داد و افزود: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی از رحلت پیامبر(ص) تا میلاد حضرت رسول(ص)، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی، استفاده از ظرفیت مطبوعات، برگزاری نشست‌هایی با علما و کارشناس مذهبی با تشریح و تبیین زیارت از بعید در بخش برنامه‌های تولیدی سیمای استان از برنامه‌های فرهنگی ستاد پیامبر اعظم در استان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) در سراسر استان از برکات وجود پرخیر و برکت پیامبر رحمت(ص) نشات گرفته است.

انتهای پیام/68004/ب20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول