اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دنیا شاهد حرکت خلاف عقل سران آمریکا است

امام جمعه خلخال گفت: دنیا حرکت خلاف عقل سران آمریکا و متحدانش را به چشم دید.

دنیا شاهد حرکت خلاف عقل سران آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال ضمن اشاره به اقدامات وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم شرکت های طرف قرارداد با ایران گفت: این حرکت مهر ننگینی بر پرونده آمریکا بود و دنیا حرکت خلاف عقل آمریکا و متحدانش را به چشم دید.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران فرصتی را فراهم کرد و آمریکا و هم پیمانان او در فضای صداقت و تعهد حاضر نشدند و بر خلاف ماده 18 معاهدات بین المللی تعهدات انجام شده را نقض کردند و این موضوع زیاده خواهی آمریکا را ثابت کرد.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: اصل پیام عاشورا در اربعین منتشر شد و راز ماندگاری فلسفه عاشورا تبیین صحیح آن در جامعه توسط ائمه اطهار بعد از نهضت عاشورا بود.

امام جمعه خلخال با اشاره به سالگرد تاسیس روز سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: این نیرو با افتخار توانسته است با ابعاد مختلف هواپیما ربایی، در تمامی پروازها مبارزه کند به طوری که تاکنون ما در بحث هواپیما ربایی هیچ موردی نداشته ایم.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از تلاش های راهداران، عوامل نیروی انتظامی و پلیس راه و امدادگران گفت: این نیروها با تلاش شبانه روزی مایه آرامش مردم در سفر را در محور‌های ارتباطی شهرستان و سایر نقاط فراهم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه جدید افتتاح شده کنار گذر سد کوثر اشاره کرد و گفت: زحماتی زیادی برای این راه کشیده شده و این راه ارتباطی برای خلخال مکفی نیست و مسئولین استانی باید توجه داشته باشند که راه خلخال سرچم با کمترین توجه می تواند به بهترین بستر تردد برای اهالی شهرستان خلخال به سایر مناطق استان و کشور باشد.

رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تقوای الهی گفت: شرط ورود به بهشت و قرارگیری در رحمت الهی را ولایت عنوان نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال حرکت تروریستی که منجر به شهادت 25 ایرانی در روز های اخیر شد را حرکتی جنایتکارانه از سوی دشمن خواند و آن را محکوم کرد. همچنین طبق اعلام ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال نماز مغرب و عشاء شهرستان خلخال به امامت نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی در مسجد مهدیه خلخال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62008/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول