اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیر و کمان استان اردبیل:

سایت تیراندازی در شورابیل با استقبال روبه‌رو نشده است

رئیس هیئت تیر و کمان استان اردبیل گفت: سایت تیراندازی که قرار بود در شورابیل با هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی شود، به دلیل مسافت طولانی از سطح شهر با استقبال خوبی روبه‌رو نشده است.

سایت تیراندازی در شورابیل با استقبال روبه‌رو نشده است

سلمان منصوری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار داشت: هیئت تیر و کمان از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده و بنده از سال 86 این هیئت را تحویل گرفتم ولی همچنان این هیئت به دلیل آن که از تجهیزات و امکانات بسیار محدود برخوردار است، نتوانسته آن‌گونه که شایسته و در حد انتظار بود فعالیت کند چرا که بسیاری از تجهیزات تیر و کمان در خارج از کشور تولید می‌شود که به دلیل تحریم امکان تولید و خرید آن در داخل وجود ندارد.

وی تصریح کرد:‌ ما بارها به خیرین در خرید تجهیزات و هزینه‌های سنگینی که در این رابطه به ورزشکاران و هیئت متحمل است،‌ رجوع کردیم اما از کمک‌های چندان مناسبی بهره‌مند نبودیم به طوری که هر تیری که در هیئت تیر و کمان بر اثر تمرینات و فعالیت ورزشکاران شکسته می‌شود 30 هزار تومان هزینه برای ما به دنبال دارد که اگر مساعدت‌ها و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان نبود ما امروز شاهد تعطیلی این رشته بودیم.

منصوری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند تا سال 88 امکانات مناسبی را در اختیار داشتیم ولی یک‌باره با کاهش محسوس اعتبارات این فعالیت‌ها افت کرده و با توجه به پرهزینه بودن این رشته استقبالی که انجام می‌شود کم و محدود است اما معتقدیم که استعدادها در این رشته بسیار زیاد و گسترده است که باید آنها را سر و سامان داد.

این مسئول اضافه کرد: ورزش تیر و کمان مثل فوتبال، فوتسال یا شنا نیست که جای خاصی داشته باشد بلکه تیر و کمان فضای امنیتی و ویژه‌ای را می‌طلبد که ورزشکاران ما جز میدان تیر و کمان رضازاده نمی‌توانند تمرینی را انجام دهند.

وی بیان کرد: قرار بود سایت تیراندازی در شورابیل با همکاری فدراسیون و ورزش و جوانان استان راه‌اندازی شود که به دلیل طولانی بودن مسافت و تأمین نشدن برخی از زیرساخت‌ها از این سایت استقبال نشد و وضعیت آن همچنان بلاتکلیف مانده است.

رئیس هیئت تیر و کمان استان توجه جدی فدراسیون را به حوزه استعدادیابی در این رشته ضروری خواند و یادآور شد: در این زمینه ما کارهای مشترکی را با آموزش و پرورش آغاز کردیم تا بتوانیم مستعدترین ورزشکاران را جذب کنیم.

منصوری به رتبه ممتاز استان در رشته کمان روی اسب اشاره کرد و گفت: در این رشته استان اردبیل قهرمان بلامنازع کشور است و در باشگاه طوفان در اردبیل این رشته به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

وی فعالیت 10 هیئت شهرستانی تیر و کمان را یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات زیربنایی و توجه جدی به امکانات شهرستانی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول