اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار مطرح کرد

ضرورت نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در خیابان‌های سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار خواستار نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در خیابان‌های این شهرستان شد.

ضرورت نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در خیابان‌های سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قنبرعلی آزادواری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: با توجه به گستردگی، حجم بالای ترافیک و تعدد تصادفات در این شهرستان و در راستای آرام‌سازی ترافیک باید از طریق روش‌های نوین کنترل ترافیک مانند نصب دوربین در سبزوار اقدام شود.

وی با انتقاد از شهرداری سبزوار در مورد عدم نصب دوربین‌های کنترل ترافیک این شهرستان گفت: مبلغ 300 میلیون تومان از اعتباراتی که از سوی استان در جهت نصب این دوربین‌ها به شهرستان سبزوار تخصیص یافته در جایی دیگر هزینه شده است.

آزادواری تصریح کرد: این مبالغ باید با نظر پلیس راهور شهرستان هزینه شود تا در راستای آرام‌سازی ترافیک و خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ارتباط با عبور خودروهای سنگین از داخل این شهرستان نیز گفت: این کامیون‌ها باید از پلیس راهور سبزوار مجوز بگیرند و بدون مجوز حق عبور از داخل شهر را ندارند.

آزادواری با بیان اینکه بیشترین شکایت در حوزه ترافیکی این شهرستان مربوط به پارک خودروهای سنگین در کوچه‌ها و پارک خودروها در خیابان‌ها به صورت دوبل است، اظهار کرد: در این زمینه باید زیرساخت‌های لازم برای احداث پارکینگ عمومی فراهم شود تا مشکلات شهروندان نیز حل گردد.

وی ادامه داد: از شهروندان سبزواری خواهشمندیم تا در صورت نیاز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا سطح ترافیک این شهرستان نیز کاهش یابد.

آزادواری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کمربندی جاده سبزوار – مشهد گفت: باید برای جلوگیری از عبور موتورسیکلت و افراد از عرض کمربندی گاردریل نصب شده و برای کاهش سرعت خودروها نیز از سرعت‌گیرهای دارای استاندارد استفاده شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول