اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله اصلی رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت آغاز شد

حضور ده‌ها فروند هواپیما در مرحله اصلی رزمایش فدائیان ولایت

چهارمین رزمایش هوایی فدائیان ولایت از صبح امروز در منطقه عمومی جنوب کشور با حضور بیش از ده‌ها جنگنده و سایر هواپیماها آغاز شد.

حضور ده‌ها فروند هواپیما در مرحله اصلی رزمایش فدائیان ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ امیر سرتیپ دوم خلبان حسین چیت‌فروش دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله از رزمایش 10‌ها فروند از انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب‌افکن، ترابری سنگین، سوخت‌رسان، شناسایی، گشت دریایی و هواپیماهای بدون سرنشین به مدت دو روز به انجام ماموریت‌های محوله می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در این رزمایش آخرین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش مورد آزمایش و تست عملیاتی قرار می‌گیرد.

چیت‌فروش گفت: تمرین عملیات برد بلند جنگنده‌ها بدون سوخت‌گیری هوایی، دقت در نقطه‌زنی بمب‌ها و راکت‌ها در عملیات هوا به زمین و هوا به هوا از محورهای مورد توجه فرماندهان در این رزمایش است.

به گفته سخنگوی چهارمین رزمایش فدائیان ولایت قطعات طرحی شده در مراکز دانشگاهی و صنعتی کشور، صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش در این رزمایش مورد آزمایش و استفاده قرار می‌گیرد.

چیت‌فروش یادآور شد: انجام تیراندازی‌های هوا به هوا، تیراندازی علیه اهداف هوایی با سرعت و در ارتفاعات مختلف، تیراندازی و بمباران هوا به زمین با انواع راکت‌ها و بمب‌های تولید شده در داخل کشور از دیگر بخش‌های این رزمایش است که در سطح گسترده‌ای طراحی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول