اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقیف کامیونی با 34 میلیون ریال خلافی

یک دستگاه کامیون که در جاده اصفهان، کاشان در حال حرکت بود به دلیل دارا بودن خلافی 34 میلیون ریالی توسط گشت ویژه پلیس‌راه توقیف و روانه توقفگاه شد.

توقیف کامیونی با 34 میلیون ریال خلافی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رضایی رئیس پلیس‌راه استان اصفهان اظهار کرد: مأموران گشت ویژه این پلیس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون که در جاده اصفهان، کاشان در حرکت بود به دلیل انجام رفتار مخاطره‌آمیز مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در بررسی مدارک و سوابق تخلفات خودرو مشخص شد که این خودرو دارای 34 میلیون ریال خلافی بوده و تاکنون اقدام به پرداخت خلافی‌های خود نکرده است.

رئیس پلیس‌راه انتظامی استان تصریح کرد: بر اساس قانون که به پلیس اجازه می‌دهد تا خودروهای بالای یک میلیون خلافی را توقیف کند، مأموران این خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: بر اساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند، جلوگیری می‌کند و اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده‌ها و راه‌های شهری را به‌ هم‌ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/2301/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول