اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرانزلی:

اتوماسیون اداری شهرداری انزلی راه‌اندازی می‌شود

شهردار بندرانزلی از راه‌اندازی اتوماسیون اداری این نهاد تا 15 دی ماه امسال خبر داد.

اتوماسیون اداری شهرداری انزلی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا پورشعبان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر  ساختار سنتی شهرداری را از مشکلات مهم آن دانست و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای اصلاح این ساختار را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از جمله کارگروه زیباسازی شهری، عمران و شهرسازی و خدمات شهری، طراحی پروژه‌های مهمی را در دست انجام داریم. 

شهردار انزلی حفاظت و حراست از حق و حقوق شهروندی را در راس امور ذکر کرد و با انتقاد از بودجه ارائه شده شهرداری، خواستار مدنظر قرار دادن اولویت‌ها در اصلاح بودجه شد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و تدوین چشم‌انداز توسعه و برنامه کوتاه مدت و بلندمدت افزود: تلاش می‌کنیم با فراهم آوردن شرایط مناسب‌تر سرمایه‌گذاری گامی موثر در راستای جذب سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌های مهم توسط بخش خصوصی برداریم.

پورجعفری، با اشاره به اینکه باید نسبت به ساماندهی واحد بازرسی شهرداری توجه جدی شود، تصریح کرد: با ساماندهی این بخش مشکلات زیادی از حمله ایجاد سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز و ... برطرف می‌شود.

وی به موضوع اتوماسیون اداری اشاره کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا تاریخ 15 دی امسال اتوماسیون اداری شهرداری انزلی راه‌اندازی شود.

شهردار انزلی با قدردانی از استاندار، نماینده و فرماندار انزلی برای کمک 760 میلیون تومانی به عقب‌نشینی دیوار نیروی دریایی و بازگشایی مسیر پل، خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته برای بازدید شهرداری از سایت نیروی دریایی، آماده همکاری برای انجام پروژه عقب‌نشینی دیوار ستاد این نیرو هستیم.

وی متذکر شد: در صورتی که تمام تجهیزات، امکانات و مصالح مورد نیاز شهرداری فراهم شود برای انجام آسفالت تعداد 12 خیابان و کوچه در منطقه غازیان و 14 خیابان و کوچه در منطقه انزلی که زیرسازی شده، مبلغ 2 میلیارد تومان هزینه خرید قیر و 105 روزکاری مورد نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز در جلسه مذکور  دستور کار این جلسه را بررسی نامه شهردار بندرانزلی درباره برنامه چشم‌انداز توسعه شهر انزلی در بخش مدیریت شهری که بر اساس ویژگی‌های شهرهای ساحلی، توانمندی‌ها و منابع و ... تدوین شده، اعلام کرد.

محمدرضا بدیعی‌فر با اشاره به مشکلاتی که در تنظیم بودجه شهرداری در ادوار گذشته وجود داشته است، یادآور شد: افزود : نیاز است پروژه‌هایی که انجام آن برای شورا اولویت دارد در اصلاح بودجه مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات و ضعف‌های موجود جمع‌آوری زباله در سطح شهر، خواستار واگذاری طرح جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی شد.

عضو شورای شهر انزلی نیز در ادامه جلسه مذکور در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای انبوه‌سازان، راه‌اندازی دبیرخانه‌ای برای انجام و پیگیری امور مراجعان واحد ساختمانی شهرداری را مهم دانست.

امیر احمدی‌فر با اشاره به ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری، خواستار افزایش تولید کارخانه آسفالت شهرداری شد.

عضو دیگر شورای شهر انزلی به برخی از مشکلات در انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری اشاره کرد و خواستار پیگیری و برطرف شدن موضوع سد معبر و اجرایی شدن آن و نیز اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان شد.

شعبان جعفری، افزود: مدت زیادی است که ساختمان شهرداری در اختیار دانشگاه آزاد قرار دارد و این موضوع بلاتکلیف باقی‌مانده و نیاز به پیگیری دارد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز و تجاوز مغازه‌های مسیر شنبه‌بازار روگا به حریم رودخانه، خواستار رسیدگی موضوع و برخورد با اینگونه اقدام‌ها شد.

عضو دیگر شورای شهر انزلی نیز اظهار کرد: امیدواریم با نظارت و پیگیری مصوبات شورا شاهد کاهش مشکلات و معضلات شهری باشیم. 

سعید آفتابی‌حسین، خاطرنشان کرد: شهرداری نسبت به تهیه دستگاه کاتر برای انجام برش آسفالت تخریب شده معابر و اجرای اصولی قیرپاشی ، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت اقدام کند.

وی با اشاره به آسیب رساندن المان‌های نصب شده در بلوار قدس انزلی توسط برخی از اشخاص، خاطرنشان کرد: ایجاد کمیته بحران برای برطرف شدن مشکلات اجتماعی مهم است.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول