اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد

ضرورت افزایش تخت‌های بیمارستان 15 خرداد ورامین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان 15 خرداد ورامین خبر داد.

ضرورت افزایش تخت‌های بیمارستان 15 خرداد ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمدتقی نوربخش بعدازظهر امروز در کارگروه بررسی مشکلات مراکز درمانی شهرستان ورامین با اشاره به میزان بیمه‌شدگان شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز شاهد بیش از 250 بیمه شده در شهرستان ورامین هستیم که سازمان تامین اجتماعی این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی تلاش می‌کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در تشریح اقدامات و خدمات این سازمان به ارائه آمار و ارقام پرداخت و گفت: در حال حاضر بالغ بر 7 هزار کارگاه در سطح شهرستان ورامین فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: 5 هزار و 300 کارگاه از 7 هزار کارگاه شهرستان ورامین در شهر ورامین مستقر و فعالیت می‌کنند.

نوربخش با اشاره به مراکز درمانی شهرستان‌های ورامین و قرچک عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان تخصصی 15 خرداد و سه کلینیک این سازمان به مردم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بیمارستان 15 خرداد از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در شهرهای محدودی از کشور این امکانات اساسی دیده می‌شود که این مهم در بیمارستان 15 خرداد این منطقه وجود دارد و این بیمارستان از امکانات و ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی بهره‌مند است.

نوربخش افزود: وجود پزشکان متخصص و امکانات شایسته که در برخی مناطق پایتخت نیز وجود ندارد، از دیگر ویژگی‌های بیمارستان 15 خرداد ورامین است.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن این مسیر در راه مواصلاتی شهرستان‌های ورامین، قرچک به تهران عنوان کرد: با توجه به رخداد تصادفات ناگوار در این راه مواصلاتی نیازمندی به تقویت و ارتقاء این بیمارستان برای خدمت‌رسانی در خور شان مردم به روشنی به چشم می‌خورد.

راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان 15 خرداد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نیاز مردم شهرستان‌ ورامین به مرکز دیالیز گفت: برخی از شهروندان از بیماری کلیوی رنج می‌برند و امروز مردم منطقه ورامین برای تامین نیازهای بیماران دیالیزی خود و پیگیری درمان آن‌ها بعضاً هزینه بالایی را پرداخت می‌کنند که این نشان‌دهنده نیاز جدی مردم این منطقه به بخش دیالیز است و امیدواریم با همیاری و همکاری مسئولان بتوانیم مرکز دیالیزی را در بیمارستان 15 خرداد راه‌اندازی کنیم.

تخصیص یک دستگاه آمبولانس به مراکز تامین اجتماعی ورامین

نوربخش کمبود آمبولانس را موضوعی دانست که بخش‌های مختلف کشور به آن مبتلابه هستند و عنوان کرد: اما با توجه به اهمیت منطقه و به‌دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه آمبولانس تخصیص داده می‌شود و به چهار آمبولانس موجود مراکز تامین اجتماعی این منطقه اضافه می‌شود.

افزایش تختخواب‌های بیمارستان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به جمعیت و نیازهای منطقه ضرورت افزایش تختخواب‌های بیمارستان به وضوح حس می‌شود و با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد تختخواب‌های این بیمارستان خواهیم بود.

انتهای پیام/2462/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول