اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام:

پژوهش کلید گشایش درهای بسته است

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: پژوهش کلید گشایش درهای بسته است.

پژوهش کلید گشایش درهای بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، باقر کارگر امشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه پژوهشی و فناوری شهرستان چرام با بیان اینکه انسان دیروز از تلاش‌ها، بینش‌ها و برنامه‌هایی که برای پیشرفت انسان امروز نیاز بوده است، کوتاهی نکرده است، اظهار داشت: در واقع انسان امروز در راستای باورها و اکتشافات انسان دیروز پژوهش می‌کند و انسان فردا چشم انتظار اطلاعات، اختراعات، اکتشافات و دستاوردهای انسان امروز است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام اضافه کرد: این امر نشان می‌دهد که پژوهش، عامل نشاط جامعه بشری و عامل دست یافتن به زندگی آرمانی است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در سال‌های اخیر با پیگیری فرمان‌های تئوری علمی، شاهد رشد قابل توجه تولیدات علمی در کشور بوده‌ایم، عنوان داشت: برای اینکه این تولیدات، پژوهش‌ها و رشد قابل توجه را به توسعه پایدار گره زده شود، به مدیریت هوشمند پژوهش در حوزه‌های مختلف علمی نیاز است.

این مسئول با بیان اینکه بدون امر پژوهش، توسعه پایدار میسر نخواهد شد، ابراز داشت: پژوهش نیازمند اندیشه‌های دقیق، صریح و غنی است که محصول نهایی آن، تولید علم است.

کارگر تصریح کرد: پژوهش فقط این نیست که مقالات را جمع‌آوری کرده و در معرض دید عموم قرار دهیم، بلکه پژوهش باید به گونه‌ای باشد که مردم آن را لمس کنند، در وضعیت روحی مردم، وضعیت معیشتی آنان و علوم آنان می‌توان پژوهش کرد.

وی در ادامه خواستار این شد که ادارات برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی خود را در اختیار اساتید دانشگاه قرار دهند، گفت: تحریم‌ها و مشکلاتی که در حال حاضر پیشروی کشور ما قرار دارد، نتیجه پژوهش‌ها و پیشرفت‌های ما بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام در پایان کلید گشایش درهای بسته را پژوهش دانست و اظهار امیدواری کرد که همه مسئولان در راستای محقق شدن این امر و حرکت به سمت رشد و تعالی گام مثبت بردارند.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول